[Tylypahka] - Big Brother
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

[Tylypahka] - Big Brother

Kolmannen kauden foorumi. Päivä 85/85
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Ulkotilat

Siirry alas 
+9
Ted
Amy
Keith
Ellie
Gabriel
Jeffrey
Annie
Tricky
Big Brother
13 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 21 ... 27  Seuraava
KirjoittajaViesti
Beth

Beth


Viestien lukumäärä : 554
Join date : 11.02.2013
Ikä : 29
Paikkakunta : Conwy

Ulkotilat               - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Ulkotilat    Ulkotilat               - Sivu 15 I_icon_minitimeTo Toukokuu 02, 2013 9:09 am

Sinä et valvo enää yhtäkään yötä, ainakaan kokonaan. Annat minun auttaa tai nukutan sinut jollain.

* Uhkasi, ei tietenkään tosissaan. Ei tosiaan ajatellut nukuttaa ketään. Ehkä. Ainakin se tekisi hyvää Trickylle. Kuulosti kuitenkin todella siltiä, kuin voisikin tehdä niin. Oli aina osannut olla vakuuttava ihminen. Nyt kuitenkin Tric tarvitsi lepoa, ja nainen halusi olla ystävällinen, ja antaa kallista nukkumisaikaa tuolle. Olisi todella vastuutonta antaa Trickyn valvoa toinen yö putkeen. *
Takaisin alkuun Siirry alas
Maya

Maya


Viestien lukumäärä : 334
Join date : 06.03.2013
Ikä : 30
Paikkakunta : Lontoo

Ulkotilat               - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Ulkotilat    Ulkotilat               - Sivu 15 I_icon_minitimeTo Toukokuu 02, 2013 9:12 am

*Olin hytissyt kylmästä eilisestä lähtien ja mennyt jälleen puiden varjoon nukkumaan kunnes jälleen nyt nousin ylös puiden varjosta. Katselin Bethiä ja Trickyä vuorotellen pieni kyynel silmäkulmassani mutta en antanut sen häiritä. Sanoin hieman tuskaisella ja itkuisella äänelläni:* Miten teillä menee? Minä ainakin kuolen oikeasti kohta kylmyyteen.. Saan varmasti keuhkokuumeen tällä menolla!
Takaisin alkuun Siirry alas
Tricky

Tricky


Viestien lukumäärä : 1457
Join date : 10.02.2013
Ikä : 30
Paikkakunta : London, United Kingdom

Ulkotilat               - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Ulkotilat    Ulkotilat               - Sivu 15 I_icon_minitimeTo Toukokuu 02, 2013 9:15 am

Mutta... eääh, en jaksa väitellä, voitit. Mutta et todellakaan valvo koko yötä, se on vissiin ja varma.
* Mutristi huuliaan kun hävisi tämän väittelyn. Nousi sitten ylös ja pudisti hieman hiekkaa kengistään. Otti kepin jolla tökki hieman nuotiota että siihen syttyisi hieman isompi tuli. Heitti sinne myös pari puuta ettei kaikki lopu kesken. Tökkäsi sitten kepin maahan ja jaloitteli parikertaa saaren ympäri koska paikallaan istuminen kävi tylsäksi. Käveli sitten nuotion luokse ja istui maahan. *
Takaisin alkuun Siirry alas
Beth

Beth


Viestien lukumäärä : 554
Join date : 11.02.2013
Ikä : 29
Paikkakunta : Conwy

Ulkotilat               - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Ulkotilat    Ulkotilat               - Sivu 15 I_icon_minitimeTo Toukokuu 02, 2013 9:17 am

* Käänsi katseensa Mayaan, jota ei ollut aikaisemmin huomannut naisen hiljaisuuden takia. Nyt kallisti päätänsä, katsoen kovin huolestuneena naiseen. *

Vai Maya hyvä. Tule nyt tänne nuotion ääreen. Haen sinulle viltin majasta. Ja minulla menee hyvin, mutta sinä et ole ilmiselvästi tottunut tällaiseen.. Ja et saa keuhkokuumetta jos pystyt vielä sen välttämään. Tarvitsisit teetä, mutta tuskin saamme hakea sitä sinulle.

* Kävi hakemassa nopeasti jonkun viltinrievun jostain lähimailta, vieden sen Mayan luo. Saatti sitten tärisevän naisen nuotion äärelle. Antoi Mayalle paikkansa, siirtyen itse hieman toiseen paikkaan, kuitenkin nuotion luo. Vilkaisi sitten Trickyä. *

Hienoa että suostuit. Voin ottaa ensimmäisen vuoron, kuten jo sanoin. Niinkuin otankin.

* Lausahti, hymyillen tuolle. Nyt kun Mayalla oli viltti ja hän oli nuotion äärellä, toivoi Beth tuon välttyvän minkäänmoisilta sairauksilta. *
Takaisin alkuun Siirry alas
Maya

Maya


Viestien lukumäärä : 334
Join date : 06.03.2013
Ikä : 30
Paikkakunta : Lontoo

Ulkotilat               - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Ulkotilat    Ulkotilat               - Sivu 15 I_icon_minitimeTo Toukokuu 02, 2013 9:20 am

*Aivastin monta kertaa peräkkäin ja hymyilin Bethille ystävällisesti, samalla nousin ylös kun hän ystävällisesti saattoi minut aivan nuotion vierelle. Lämmittelin tässä minkä pystyin ja tärisin silti vielä, sillä en ollut tottunut lämpimään koska olin hytissyt kylmästä tähän asti.* Kiitoksia Beth.. Ja niin.. voi kunpa se olisikin vain mahdollista, koska se maistuisi paremmin kuin hyvin. Ja olisi todella inhottavaa lähteä talosta keuhkokuumeessa kun nyt olen sitten Häätöäänestyksessä.. Saa nähdä miten käy!
Takaisin alkuun Siirry alas
Beth

Beth


Viestien lukumäärä : 554
Join date : 11.02.2013
Ikä : 29
Paikkakunta : Conwy

Ulkotilat               - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Ulkotilat    Ulkotilat               - Sivu 15 I_icon_minitimeTo Toukokuu 02, 2013 9:26 am

* Käänsi katseensa takaisin Mayaan, hymyillen lämpimällä ja ystävällisellä hymyllään, kuten aina, vaikka edellisessä viestissä luki että pieni hymy mutta tarkoitin tuota. *

Lupaan tehdä sinulle huomenna teetä, kun viikkotehtävä loppuu. Ja et sinä välttämättä putoa. Pitää pysyä positiivisena, ystävä hyvä. Muuten et selviä karussa maailmassa.

* Sanoi ystävällisesti, kuin myös vinkkinä. Itse oli toiminut juuri noin, mitä äsken sanoi. Olisi tekopyhää jos sanoisi noin, ja sitten ei itse tekisi niin. *
Takaisin alkuun Siirry alas
Gabriel

Gabriel


Viestien lukumäärä : 1012
Join date : 11.02.2013
Ikä : 30
Paikkakunta : Oxford, United Kingdom

Ulkotilat               - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Ulkotilat    Ulkotilat               - Sivu 15 I_icon_minitimeTo Toukokuu 02, 2013 9:27 am

Tekö vartioimassa? Älkää naurattako. Antakaa minun hoitaa homma.
* Gabriel ilmoitti pitkän hiljaisuutensa jälkeen. Häntä ei juuri kiinnostanut Trickyn ainainen vänkäys, joten hiljaa oleminen oli ollut miehestä paras vaihtoehto. *
Takaisin alkuun Siirry alas
Maya

Maya


Viestien lukumäärä : 334
Join date : 06.03.2013
Ikä : 30
Paikkakunta : Lontoo

Ulkotilat               - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Ulkotilat    Ulkotilat               - Sivu 15 I_icon_minitimeTo Toukokuu 02, 2013 9:30 am

*Hymyilin Bethille jälleen kerran ja tärisin.* Niin kiitoksia siitä.. Ja tuosta neuvosta myös, toivottavasti se nyt sitten toimii sillä yritän kyllä toimia sen mukaan juuri nyt. *Naurahdin helästi ja katsoin tulta todella haikea ilme kasvoillani.* Kylmyyden lisäksi minulla on ikävä läheisiäni sekä läheisyyttä sillä en ole saanut keneltäkään minkäänlaista läheisyyttä pitkään aikaan ja se on oikeasti minulle todella tärkeää. *Käänsin katseeni sitten Gabrieliin ja nostin toista kulmaani hieman.* Kiitos luottamuskesta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Tricky

Tricky


Viestien lukumäärä : 1457
Join date : 10.02.2013
Ikä : 30
Paikkakunta : London, United Kingdom

Ulkotilat               - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Ulkotilat    Ulkotilat               - Sivu 15 I_icon_minitimeTo Toukokuu 02, 2013 9:32 am

Minä en puutu enään vartiointiasiaan, en jaksa. Päätin jo luovuttaa joten kiistele asiasta Bethin kanssa.
* Nousi sitten maasta ja kävi Mayan viereen istumaan, kietoen kätensä toisen ympärille ajatuksena jos se saisi naisen enemmän lämpiämään. * Miten sinä nyt noin? Voi raasua. Ja minulla menee ihan hyvin.. * Vastasi hieman myöhässä koska oli ollut omissa ajatuksissaan * Minullakin oli kova koti-ikävä kun tulin takaisin taloon mutta kyllä siihen tottuu. Olet ollut todella vahva koko kisan ajan, älä anna minkään pilata sitä! Ties vaikka voitat koko potin kotiin. * Hymyili rohkaisevasti Mayalle *
Takaisin alkuun Siirry alas
Gabriel

Gabriel


Viestien lukumäärä : 1012
Join date : 11.02.2013
Ikä : 30
Paikkakunta : Oxford, United Kingdom

Ulkotilat               - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Ulkotilat    Ulkotilat               - Sivu 15 I_icon_minitimeTo Toukokuu 02, 2013 9:34 am

Yöllä on rutkasti kylmempi kuin nyt, joten ajattelin säästää teidät kylmältä vartiovuorolta.
* Mies kertoi järkyttävän(kö) tosiasian ja siirsi katseensa liekkeihin, jotka alkoivat hiipua. *
Olenhan Trickyn sanoin "ylisuojeleva".
Takaisin alkuun Siirry alas
Tricky

Tricky


Viestien lukumäärä : 1457
Join date : 10.02.2013
Ikä : 30
Paikkakunta : London, United Kingdom

Ulkotilat               - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Ulkotilat    Ulkotilat               - Sivu 15 I_icon_minitimeTo Toukokuu 02, 2013 9:36 am

Ylisuojeleva tai et, saatat itse vilustua joten ota joku huopa ainakin mukaan ja pidä tuli päällä, se lämmittää. Ja ei kannata valvoa ihan koko yötä, sillä aamulla ramasee ja pahasti. * Päätti kertoa omasta kokemuksesta Gabrielille * Ja mistä muuten tiedät yön säätilan? Onko sinulle kerrottu jotain..
Takaisin alkuun Siirry alas
Maya

Maya


Viestien lukumäärä : 334
Join date : 06.03.2013
Ikä : 30
Paikkakunta : Lontoo

Ulkotilat               - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Ulkotilat    Ulkotilat               - Sivu 15 I_icon_minitimeTo Toukokuu 02, 2013 9:38 am

*Hymyilin kun Tricky tuli viereeni, jonka jälkeen painoinkin pääni Trickyn olkapäälle.* Kiitos Tricky.. Olen vain niin läheisyydenkipeä ja siinä se.. Olen aina ollut ja sen takia oikeastaan kukaan ei pidä minusta kun olen aina ollut kiinni jossain ihmisessä kuten täälläkin mutta lopetin sen koska ajattelin ettei kukaan pidä minusta muuten enää. *Tärisin edelleen ja nyt käänsin katseeni Gabrieliin.* Minulla on siitä huolimatta kylmä oli sitten päivä tai yö.. Eli se on sama ja se valvonko ensi yötä täällä..
Takaisin alkuun Siirry alas
Beth

Beth


Viestien lukumäärä : 554
Join date : 11.02.2013
Ikä : 29
Paikkakunta : Conwy

Ulkotilat               - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Ulkotilat    Ulkotilat               - Sivu 15 I_icon_minitimeTo Toukokuu 02, 2013 9:39 am

* Käänsi katseensa Gabrieliin, hieman loukkaantuneen näköisenä. *

Kuules nyt, minä hoidan vartioinnin, äläkä yhtään aliarvioi kykyjni. Olen hyvä vartioimaan asioita, joten tämä on helppo homma.

* Sanoi, Gabrielille sutjakasti, muttei kuitenkaan ilkeästi. Halusi vain puolustaa itseään. Käänsi katseensa sitten Mayaan. *

Ei hätää, kaikilla on koti-ikävä, ainakin vähän.
Takaisin alkuun Siirry alas
Gabriel

Gabriel


Viestien lukumäärä : 1012
Join date : 11.02.2013
Ikä : 30
Paikkakunta : Oxford, United Kingdom

Ulkotilat               - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Ulkotilat    Ulkotilat               - Sivu 15 I_icon_minitimeTo Toukokuu 02, 2013 9:43 am

Luuletteko etten ole koskaan valvonut yötä? Tricky, on itsestäänselvää että yöllä on kylmempi.
* Gabriel huomautti. Hän oli käyttäytynyt kuin menkkainen ämmä eilisestä asti, mikä saattoi johtua epämiellyttävistä olosuhteista tai sitten pelkästään nälästä. *
Noh, jos sovitaan sitten niin että Beth ja minä vahdimme molemmat?
Takaisin alkuun Siirry alas
Tricky

Tricky


Viestien lukumäärä : 1457
Join date : 10.02.2013
Ikä : 30
Paikkakunta : London, United Kingdom

Ulkotilat               - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Ulkotilat    Ulkotilat               - Sivu 15 I_icon_minitimeTo Toukokuu 02, 2013 9:45 am

Minä välitän, niinkuin välitän jokaisesta talossaolevasta elävästä olennosta. Voit tulla puhumaan aina minulle jos on tarve, kuuntelen aina. Ja onhan jokainen meistä kiinni jossain henkilössä, kun on tutustunut heihin paremmin ja tuntuu että heille voi puhua mutta itsekin alan pitämään nyt hieman etäisyyttä.. ihan hyvä vaan. Ja ehkä jos menisit jonkun kanssa samaan majaan nukkumaan siellä ilma hieman tiivistyisi ja tulisi lämpimämpi? Jollekkin kenellä on hieman isompi maja.. Gabrielilla on ainakin melko iso mutta hän meinaa valvoa..
Takaisin alkuun Siirry alas
Maya

Maya


Viestien lukumäärä : 334
Join date : 06.03.2013
Ikä : 30
Paikkakunta : Lontoo

Ulkotilat               - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Ulkotilat    Ulkotilat               - Sivu 15 I_icon_minitimeTo Toukokuu 02, 2013 9:54 am

Niin... Eli minä varmaan sitten jäädyn jälleen tämän yön. Minä oikeasti tulen niin sairaaksi. *Katsoin nyt Gabrielia ja Bethiä vuorotellen, heti sittemmin aivastin pari kertaa peräkkäin.* Gab.. Minä en saa unta kuitenkaan.. Olen oikeasti tärissyt kaikki nämä yöt ja nukkunut ehkä parin minuutin pätkiä joten ei auta vaikka kuinka yrittäisin. Tässä on paljon lämpimämpi ja tuskin saan oikeasti unta. *Katsoin nyt Trickyyn hymy huulillani, annoin pusun poskelle ja laskin pääni jälleen hänen olkapäälleen.* Kiitos Tricky.
Takaisin alkuun Siirry alas
Tricky

Tricky


Viestien lukumäärä : 1457
Join date : 10.02.2013
Ikä : 30
Paikkakunta : London, United Kingdom

Ulkotilat               - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Ulkotilat    Ulkotilat               - Sivu 15 I_icon_minitimeTo Toukokuu 02, 2013 10:00 am

Tule minun majaani jos haluat, sinne mahtuu toinenkin, kai. * Trickyn huulille levisi sitten lämmin ja hellyyttävä hymy kun Maya pussasi häntä poskelle, hänestä oli jotenkin mukavaa että hänestä pidettiin myös vaikka hän oli harvinaisen ärsyttävä. * Eipä mitään, ystävää tuetaan aina. Millainen ystävä sellainen olisi jos ei auttaisi hädässä? Ei sitä voi edes ystäväksi kutsua.
Takaisin alkuun Siirry alas
Gabriel

Gabriel


Viestien lukumäärä : 1012
Join date : 11.02.2013
Ikä : 30
Paikkakunta : Oxford, United Kingdom

Ulkotilat               - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Ulkotilat    Ulkotilat               - Sivu 15 I_icon_minitimeTo Toukokuu 02, 2013 10:29 am

* Gabriel päätti olla sanomatta mitään itsepäisille naisille. Tavallisesti Gabriel olisi väitellyt vaikka koko yön, mutta nälkäisenä mies oli erittäin ärsyyntynyt eivätkä hyvät teot juuri kiinnostaneet. *
Takaisin alkuun Siirry alas
Tricky

Tricky


Viestien lukumäärä : 1457
Join date : 10.02.2013
Ikä : 30
Paikkakunta : London, United Kingdom

Ulkotilat               - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Ulkotilat    Ulkotilat               - Sivu 15 I_icon_minitimeTo Toukokuu 02, 2013 10:44 am

# Gabrielin olisi oikeasti kannattanut syödä se omena, hän on kamalan kärttyisä ja epäpuhelias,
se on outoa.. Olen yleensä pitänyt Gabrielia sellaisena ilopillerinä joka lohduttaa hetken tullen mutta
nytkään hän ei hievahtanutkaan lohduttamaan Mayaa.. #
* Trickyllä oli hieman jännä ja outo olo, hän ei tietänyt johtuiko se viikkotehtävästä vai muuten vain jostain muusta. Hän katsoi silmät lasittuneena nuotion tulta ja hänellä oli mukavan lämmin tässä kun Maya oli Trickyn käsien alla halauksessa. *
Takaisin alkuun Siirry alas
Gabriel

Gabriel


Viestien lukumäärä : 1012
Join date : 11.02.2013
Ikä : 30
Paikkakunta : Oxford, United Kingdom

Ulkotilat               - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Ulkotilat    Ulkotilat               - Sivu 15 I_icon_minitimeTo Toukokuu 02, 2013 10:47 am

Täällä on tosiaan kylmä.. Ihmettelen jos ne tolvanat edes tulevat hakemaan sapuskojaan. Täysin mahdotonta.
* Gabriel mutisi itsekseen ja kirosi alkuasukkaat mielessään. *
Takaisin alkuun Siirry alas
Tricky

Tricky


Viestien lukumäärä : 1457
Join date : 10.02.2013
Ikä : 30
Paikkakunta : London, United Kingdom

Ulkotilat               - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Ulkotilat    Ulkotilat               - Sivu 15 I_icon_minitimeTo Toukokuu 02, 2013 10:49 am

Eivät taida tulla, syö pois. * Hymähti Gabrielille samalla kun pudisti päätään sillä Gabrielin puhe rikkoi
hänen harmoniset ajatukset (noei). Haukotteli makeasti ja vilkaisi metsään päin, että näkyykö siellä alkuasukkaita. Ei tainnut näkyä, joten hän vilkaisi hedelmiä jotka makasivat aika lähellä nuotiota. *
Takaisin alkuun Siirry alas
Gabriel

Gabriel


Viestien lukumäärä : 1012
Join date : 11.02.2013
Ikä : 30
Paikkakunta : Oxford, United Kingdom

Ulkotilat               - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Ulkotilat    Ulkotilat               - Sivu 15 I_icon_minitimeTo Toukokuu 02, 2013 10:57 am

* Gabriel tyytyi nappaamaan kasasta yhden herkullisen hedelmän ja alkoi tyytyväisenä syödä sitä. Hänestä tuntui mukavalta, kun maha tuntui pitkästä aikaa jotenkin täydeltä. Syötyään sen miehelle tuli heti parempi olo ja hän siirsi anteeksipyytävän katseensa Trickyyn. *
Anteeksi, että olen ollut julmalla päällä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Tricky

Tricky


Viestien lukumäärä : 1457
Join date : 10.02.2013
Ikä : 30
Paikkakunta : London, United Kingdom

Ulkotilat               - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Ulkotilat    Ulkotilat               - Sivu 15 I_icon_minitimeTo Toukokuu 02, 2013 11:02 am

Jokaisella palaa hermo, olen ollut niin paljon kiinni sinussa että en yhtään ihmettele, anteeksi.
* Näytti itsekin Gabrielille anteeksipyytävää naamaa ja hymähti toiselle. Käänsi sitten katseensa
takaisin nuotion kauniisiin liekkeihin *
# I want you to staaaay.. #
Takaisin alkuun Siirry alas
Gabriel

Gabriel


Viestien lukumäärä : 1012
Join date : 11.02.2013
Ikä : 30
Paikkakunta : Oxford, United Kingdom

Ulkotilat               - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Ulkotilat    Ulkotilat               - Sivu 15 I_icon_minitimePe Toukokuu 03, 2013 3:41 am

* Gabriel oli vahtinut koko yön nuotion äärellä leiriä, minkä saattoi helposti päätellä hänen maidonvalkeasta ihostaan erottuvista tummista silmänalusista. Mies haukotteli makeasti ja makoili nyt hiekalla. *
Huomaa kyllä etten ole valvonut aikoihin..
* Gabriel mutisi itsekseen ja haukotteli taas. *
Takaisin alkuun Siirry alas
Tricky

Tricky


Viestien lukumäärä : 1457
Join date : 10.02.2013
Ikä : 30
Paikkakunta : London, United Kingdom

Ulkotilat               - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Ulkotilat    Ulkotilat               - Sivu 15 I_icon_minitimePe Toukokuu 03, 2013 3:44 am

* Tricky oli nukahtanut tähän nuotion viereen Mayan kanssa kunnes hätkähti hereille sillä Tricky oli nähnyt painajaista jossa jättiläishämähäkki oli yrittänyt syödä Trickyn, luullen tätä jättimäiseksi hattaraksi. Ihme kyllä, Trickyn unessa pomppi Gabriel joilla oli pupunkorvat ja hampaat. Beth oli iloinen aurinko ja Ted oli synkkä kuu joka kinasteli Bethin kanssa. * Älä syö minua!
* Kiljaisi samalla kun hätkähti hereille ja vilkaisi ympärilleen. Huokaisi sitten helpotuksesta että kaikki olikin vain pahaa unta. *
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Ulkotilat               - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Ulkotilat    Ulkotilat               - Sivu 15 I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Ulkotilat
Takaisin alkuun 
Sivu 15 / 27Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 21 ... 27  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
[Tylypahka] - Big Brother  :: TpBB Talo ~ :: Ulkotilat-
Siirry: