[Tylypahka] - Big Brother
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

[Tylypahka] - Big Brother

Kolmannen kauden foorumi. Päivä 85/85
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Putka

Siirry alas 
+4
Ellie
Ted
Keith
Big Brother
8 posters
Siirry sivulle : 1, 2, 3  Seuraava
KirjoittajaViesti
Big Brother
Admin
Big Brother


Viestien lukumäärä : 436
Join date : 25.08.2012

Putka                  Empty
ViestiAihe: Putka    Putka                  I_icon_minitimeTi Joulu 04, 2012 6:51 am

*Talon pihalla on teräksestä valmistettu koppi. Se on putka. Ainoata ikkunaa peittävät kalterit. Putkaan sheriffi voi viedä tottelemattomat ja sääntöjä rikkovat asukkaat, max 2 kerrallaan*
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tpbb3.foorumi.biz
Keith

Keith


Viestien lukumäärä : 272
Join date : 10.02.2013
Ikä : 46
Paikkakunta : London

Putka                  Empty
ViestiAihe: Vs: Putka    Putka                  I_icon_minitimeLa Maalis 09, 2013 10:58 am

* Keith astellen istumaan häkin nurkkaan mietimään elämäänsä *
Tiedätkös Ted...Minä olen joskus ollut tämmöisessä. Tämä on inhottava paikka.
Mutta miten sinä edes olet päätynyt BB´seen? Kerohhan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ted

Ted


Viestien lukumäärä : 36
Join date : 23.02.2013
Paikkakunta : Harrogate, Yorkshire

Putka                  Empty
ViestiAihe: Vs: Putka    Putka                  I_icon_minitimeLa Maalis 09, 2013 11:08 am

* Mies asteli "putkaan" sisälle, heti ensimmäiseksi nappasi huopahattunsa käteensä, ja asetti sen mahdollisen siististi kaltereiden väliin, avasi sitten takkinsa napi; vetäen takkinsa pois päältään, istuutui sitten toiseen päähän, vaikka eihän koppia voinut sanoa kyllinkään tilavaksi. asetti takin jonkinmoiseksi peitoksi, yö saattoi olla kylmä, ja näin vastasi miehen kysymykseen: *

Olin BB'n ensimmäisellä kaudella jo, ja en oikeastaan voi sanoa muuta, kuin, että kotipuolessa on tylsää, työskentelen amatilalla yhdessä koirani kanssa, tulin oikeastaan ensimmäisellä kaudella etsimään jotain jännitystä, ja tottakai voittokin kiinnostaa ( 66 nkolee xD ). Opin silloin että tämä kilpailu ei ole suunniteltu meille vanhemmalle väestölle ( Tedhän oli n. 35-vuotias ). Tällä kaudella kuitenkin tulin voiton takia mukaan, ja kappaskappas, pääsin mukaan, vaikka sanoinkin jo, että tämä on nuorille aikuisille.
Takaisin alkuun Siirry alas
Keith

Keith


Viestien lukumäärä : 272
Join date : 10.02.2013
Ikä : 46
Paikkakunta : London

Putka                  Empty
ViestiAihe: Vs: Putka    Putka                  I_icon_minitimeLa Maalis 09, 2013 11:12 am

Minun tarinanji tänne taas ei ole ruusuinen. Kaikki oli hyvin kun valmistuin Tylypahkasta aikanaan. Menin töihin Beuaxbatonsiin professoriksi Loitsuihin. Sitten menin Tylypahkaan Professoriksi. Olin siellä jonkin aikaa. Minulla oli kaunis vaimo ja ihana tytär. Minulla oli hieno elämäntilanne. Mutta sitten...Joku lavasti minut että olisin murhannut erään oppilaan työntämällä hänet ikkunasta. Sain potkut. Jouduin pakenemaan. Olen edelleenkin pakomatkalla. Vaimoni jätti minut, tyttäreni hylkäsi. Ystävät kaikkosivat. Äkkiä unelmaelämä olikin yhtä helvettiä. Ajauduin alkoholin pariin. Olin alkoholisti muutaman hetken. Raitistuin n. vuosi sitten ja päätin, että tässä kilpailussa avaan uuden elämäni. Hankin työni takaisin tämän jälkeen ja hankin entisen elämäni takaisin. Ainakin yritän. Kumpa saisin edes tyttäreni ja vaimoni takaisin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ted

Ted


Viestien lukumäärä : 36
Join date : 23.02.2013
Paikkakunta : Harrogate, Yorkshire

Putka                  Empty
ViestiAihe: Vs: Putka    Putka                  I_icon_minitimeLa Maalis 09, 2013 11:18 am

# .. Vai että lastenmurhaaja ja alkoholisti, Yorkshiressä sellaiset potkitaan pois pelloilta heti. #

* Mies katsoi hetken halveksuvasti miestä, kunnes käänsi katseensa eteensä suoraan metalliseen suljettuun oveen, kääntyi taas miehen puoleen "kettuileva" ilme naamalla: *

Mahtaako meidän hellitty pieni poika pärjätä koko kylmän yön ilman iltapalaa?
Takaisin alkuun Siirry alas
Keith

Keith


Viestien lukumäärä : 272
Join date : 10.02.2013
Ikä : 46
Paikkakunta : London

Putka                  Empty
ViestiAihe: Vs: Putka    Putka                  I_icon_minitimeLa Maalis 09, 2013 11:24 am

Ted kuulehhan nyt...olen ollut ties miten monia päiviä ilman ruokaa juomalla vain vettä. Minulle ei tee tiukkaa olla yhtä iltaa ruoatta. Selviän kun minulla on tupakkani.
*Keith kaivaen askinsa ja sytytti yhden ja alkaen sauhuttelemaan *
Monentena sinut häädettiin ekalla kaudella?
Takaisin alkuun Siirry alas
Ted

Ted


Viestien lukumäärä : 36
Join date : 23.02.2013
Paikkakunta : Harrogate, Yorkshire

Putka                  Empty
ViestiAihe: Vs: Putka    Putka                  I_icon_minitimeLa Maalis 09, 2013 11:30 am

Ensimmäiseksi:
- Jos et lopeta sitä sauhuttelemista nyt heti, otan tupakkasi ja tungen ne suuhusi, hyhh, en kestä tätä hajua.
* Mies alkoi yskiä hieman liioittelevasti, vaikka tämä ei todellakaan pitänyt tupakan savuista, varsinkin kuin metallikopissa oli vain pienet kalterit yhdessä kohtaa *
Ja toiseksi:
- Ensimmäisenä, ei ne nuoret hipsterit jaksanut minua.
* Tässä vaiheessa mies jo hautoi naamansa takkiinsa, aihe ei Tediä kiinnostanut yhtään, sjoten ajatteli sanaa sanomattakaan alkaa nukkumaan, vaikka onkin viellä hyvin pirteä kahvin takia *



//Koska toi Jonne lähti, edit.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellie

Ellie


Viestien lukumäärä : 492
Join date : 07.03.2013
Paikkakunta : Bath, United Kingdom

Putka                  Empty
ViestiAihe: Vs: Putka    Putka                  I_icon_minitimeLa Maalis 09, 2013 12:23 pm

*Yhtäkkiä ovet aukeaa ja tyttö astuu sisään bikinit ja sheriffinhattu päässä.* Moi, toin teille lautasellisen keksejä. *Eli lautanen jossa oli yksi keksi.* Tämä on teille. Ja koska en tunne sinua hielä Ted, säälin sinua eli tämä on sinulle. *Antaa pojalle ruhtinaallisen sämpylän ja samalla kävelee keithin luokse.* Tupakkasi? *Ilmeisesti Keithin ropeeja ei ole paikalla, nappasi ne tuolta.* Hyvää savutonta yötä. *Kipittäen ulos paaluun*
Takaisin alkuun Siirry alas
Ted

Ted


Viestien lukumäärä : 36
Join date : 23.02.2013
Paikkakunta : Harrogate, Yorkshire

Putka                  Empty
ViestiAihe: Vs: Putka    Putka                  I_icon_minitimeLa Maalis 09, 2013 10:22 pm

* Mies heräsi aamulla myöhään, sillä kahvit olivat miestä valvottanut koko yön, ja mies pystyi nukkumaan vasta paljon myöhemmin, typerän bikinitytön saapumisen jälkeen. Mies söi sämpylän, jonka tyttö oli jättänyt aamupalakseen,m kuitenkin aluksi repien sämpylän kahtia, joka teki syömisestä ehkä vaikeampaa, heitti sitten muhkeamman puoliskon sämpylästä tuosta vain yhä nukkuvan Keithin viereen, jääden mutustamaan sämpylää hetkeksi. Piti silmällä metalliovella, siinä uskossa että siitä tupsahtaisi joko se typerä nuorukainen, tai joku muu hakemaan miehet takaisin sisälle. Miehille ei kylläkään ole ilmoitettu milloin heidät päästetään pois, joten parin avrtin kuluttua Ted kävikin vain tylsyyden voittaakseen jatkamaan unia, vaikka nälkä kurni vieläkin vatsassa, ja loputon kahvin juonti täällä talossa olci aiheuttanut muikeat vatsavaivat Tedille, nämä kaksi yhdistelmänä ei siis taida olla miellyttävä kokemus *
Takaisin alkuun Siirry alas
Big Brother
Admin
Big Brother


Viestien lukumäärä : 436
Join date : 25.08.2012

Putka                  Empty
ViestiAihe: Vs: Putka    Putka                  I_icon_minitimeLa Maalis 09, 2013 10:24 pm

Tämä on Big Brother.
Voitte nyt poistua putkasta.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tpbb3.foorumi.biz
Ted

Ted


Viestien lukumäärä : 36
Join date : 23.02.2013
Paikkakunta : Harrogate, Yorkshire

Putka                  Empty
ViestiAihe: Vs: Putka    Putka                  I_icon_minitimeLa Maalis 09, 2013 10:30 pm

* Kohotti päätään, kuullessaan äänen, ja huomasi kaiketi että metalliovi oli auki. Nappasi sitten takkinsa lattialta vierestään, pukien sen päälle, vaikka eihän putkasta ollutkaan paljon matkaa sisätiloihin, nappasi sitten huopahattunsa kaltereiden välistä, asettaen sen siististi päähänsä, napittaen takkinsa kiinni. Potkaisi sitten " hellästi " pari kertaa Keithiä, jotta tämä heräisi, ja lähti sitten sanaakaan sanomatta metalliovesta ulos, ja lähti matkaamaan sisälle päin. *

/Sori, pieni :i
Takaisin alkuun Siirry alas
Keith

Keith


Viestien lukumäärä : 272
Join date : 10.02.2013
Ikä : 46
Paikkakunta : London

Putka                  Empty
ViestiAihe: Vs: Putka    Putka                  I_icon_minitimeSu Maalis 10, 2013 1:03 am

#Saatana...Nyljen sen pikku paskiaisen kun pääsen täältä...Hän saa vielä katua tekojaan...#
*Keith istuen nyt taas samaan nurkkaan missä oli istunut eilen Tedin kanssa täällä ollessaan *
#Voi saatanan saatana...Jos se hutsu hakisi minut pois täältä voisin ehkä selventää asiat.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellie

Ellie


Viestien lukumäärä : 492
Join date : 07.03.2013
Paikkakunta : Bath, United Kingdom

Putka                  Empty
ViestiAihe: Vs: Putka    Putka                  I_icon_minitimeSu Maalis 10, 2013 1:30 am

*Ellie asteli iloisesti putkaan ja katsoi Keith silmästä
silmään* Taisimme aloittaa vähän huonosti. Miksi se
olikaan että vihaat minua?
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellie

Ellie


Viestien lukumäärä : 492
Join date : 07.03.2013
Paikkakunta : Bath, United Kingdom

Putka                  Empty
ViestiAihe: Vs: Putka    Putka                  I_icon_minitimeSu Maalis 10, 2013 1:30 am

*Ellie asteli iloisesti putkaan ja katsoi Keith silmästä
silmään* Taisimme aloittaa vähän huonosti. Miksi se
olikaan että vihaat minua?
Takaisin alkuun Siirry alas
Keith

Keith


Viestien lukumäärä : 272
Join date : 10.02.2013
Ikä : 46
Paikkakunta : London

Putka                  Empty
ViestiAihe: Vs: Putka    Putka                  I_icon_minitimeSu Maalis 10, 2013 1:32 am

Hmh...Ainut vihani syy on se, että varastit tupakkani. Ja tyoisinkuin Beth kuvitteli, en uhkaillut sinua. Kerroin vain mitä minulle voi tapahtua jos en saa nikotiiniä.
*Keith ei edes välittänyt katsoa tyttöä, vaan tuijotti harmaaseen kiviseinään*
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellie

Ellie


Viestien lukumäärä : 492
Join date : 07.03.2013
Paikkakunta : Bath, United Kingdom

Putka                  Empty
ViestiAihe: Vs: Putka    Putka                  I_icon_minitimeSu Maalis 10, 2013 1:37 am

Miksi ihmeessä turvaudut tupakkaan
tuolla tavoin? Se ei ole terveellistä.
*Ellie puraisi alahuultaan ja heitti
tuolle tuon tupakat* jos ne tarkoittavat
tosiaan tuota elämässäsi... Kerro minulle?
Takaisin alkuun Siirry alas
Keith

Keith


Viestien lukumäärä : 272
Join date : 10.02.2013
Ikä : 46
Paikkakunta : London

Putka                  Empty
ViestiAihe: Vs: Putka    Putka                  I_icon_minitimeSu Maalis 10, 2013 1:45 am

Hmh...Inhoan avautumista vieraille, mutta jos se auttaa minua saamaan tupakkani takaisin, niin se on pakko.
Kaikki alkoi, kun valmistuin Tylypahkasta. Pääsin opettamaan Beuaxbatonsiin vuotta myöhemmin, ja olin siellä muutaman vuoden. Sieltä löysin myös kauniin vaimoni Camillan. Muutimme yhdessä Englantiin, ja sain töitä Tylypahkasta professorina. Camilla oli tuolloin raskaana, joten jätin työtarjouksen väliin. Kun Emmy, tyttäremme, syntyi, vietimme ihanaa aikaa. Ja niin sain uudelleen työtarjouksen Tylypahkaan. Tällä kertaa vastaanotin sen. Olin professorina vuoden, kunnes minua syytettiin oppilaan murhasta. Sain potkut, mutta todisteiden puuttuessa, minua ei voitu tuomita. Vaimoni ja Emmy, muuttivat pois luotani, sillä Camilla ei pitänyt Emmyn, ja toisen tyttäremme Jehannen kasvua luonani turvallisena. Lopulta ystävänikin hylkäsivät minut. Muutin pois, ja murheeni alhossa ajauduin alkoholistiksi. Alkoholista pääsin eroon vuosi sitten. Tämän jälkeen nikotiini on pitänyt minut poissa viinaksista, ja sitten kerran ajautuessani sivukaduille etsiessäni pulloja, jotta saisin kaljuunoita tupakkaan, tapasin jonkin laitapuolen kulkijan. En ollut saanut tupakkaa pariin päivään, ja päässäni pamahti nähdessäni hänellä tupakkaa. Kävin hänen kimppuunsa loitsuin, ja sain häneltä tupakat. Jätin hänet sinne kadulle paetessani itse.
Tämän takia tarvitsen tupakkaa. En halua taas pahoinpidellä jotakuta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellie

Ellie


Viestien lukumäärä : 492
Join date : 07.03.2013
Paikkakunta : Bath, United Kingdom

Putka                  Empty
ViestiAihe: Vs: Putka    Putka                  I_icon_minitimeSu Maalis 10, 2013 1:49 am

ahaa.. Sinulla on jo tupakkasi ja minun
pitää mennä paistamaan pannukakkuja
joten bye bye Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Keith

Keith


Viestien lukumäärä : 272
Join date : 10.02.2013
Ikä : 46
Paikkakunta : London

Putka                  Empty
ViestiAihe: Vs: Putka    Putka                  I_icon_minitimeSu Maalis 10, 2013 1:51 am

Hmh hei hei...
*Keith kyräillen naisen perään, sillä tuo oli jättänyt tämän putkaan, vaikka oli ärähtänyt naiselle aivan syystä. *
#Saatana...
Takaisin alkuun Siirry alas
Maya

Maya


Viestien lukumäärä : 334
Join date : 06.03.2013
Ikä : 30
Paikkakunta : Lontoo

Putka                  Empty
ViestiAihe: Vs: Putka    Putka                  I_icon_minitimeSu Maalis 10, 2013 2:17 am

*Juoksin putkan kaltereiden eteen, ja kallistin päätäni hieman.* Tiedätkö mitä? Kaikilla meillä on suojelusenkeli ja Jumala pelastaa meidät kaikki, ihan tosi. Vaikka olisikin tappanut jonkun.. *Hymyilin tuolle miehelle rohkaisevasti, katsoin omenaa jota yritin ojentaa miehelle.* Syö tämä, se kohentaa oloasi! Ja, on minulla myös jotain muutakin.. Ne tulivat vahingossa mukaani, vaikka en edes käytä niitä.. Haluatko? *Taputtelin housujen taskua, ja katsoin miestä varovasti.* Olen muuten Maya..
Takaisin alkuun Siirry alas
Maya

Maya


Viestien lukumäärä : 334
Join date : 06.03.2013
Ikä : 30
Paikkakunta : Lontoo

Putka                  Empty
ViestiAihe: Vs: Putka    Putka                  I_icon_minitimeSu Maalis 10, 2013 4:48 am

*Nousin ylös kaltereiden takaa, katsoin tuota miestä hyvin halveksivaan sävyyn. Laitoin kädet puuskaan ja tiuskaisin miehelle.* Ei sitten! Yritin vain auttaa, mutta jos ei apu kelpaa niin ei väkisin.. Koita kestää siellä, lastentappaja. *Tuhahdin kuuluvasti, ja lähdin kävelemään ulko-ovea kohti. Käännyin vielä kerran putkaan päin, mutta tartuin jo ulko-oven oven kahvaan ja astelin sisälle.*
Takaisin alkuun Siirry alas
Big Brother
Admin
Big Brother


Viestien lukumäärä : 436
Join date : 25.08.2012

Putka                  Empty
ViestiAihe: Vs: Putka    Putka                  I_icon_minitimeSu Maalis 10, 2013 5:59 am

Tämä on Big Brother.
Keith voi nyt poistua putkasta
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tpbb3.foorumi.biz
Amy

Amy


Viestien lukumäärä : 645
Join date : 10.02.2013
Ikä : 29

Putka                  Empty
ViestiAihe: Vs: Putka    Putka                  I_icon_minitimeMa Toukokuu 06, 2013 8:59 am

* Amy katsahtaa käsiinsä samantien joutuessaan putkaan *
Heei!! Dave jäi sinne! Senkin poliisit, tahdon Daven seurakseni!!
Takaisin alkuun Siirry alas
Big Brother
Admin
Big Brother


Viestien lukumäärä : 436
Join date : 25.08.2012

Putka                  Empty
ViestiAihe: Vs: Putka    Putka                  I_icon_minitimeMa Toukokuu 06, 2013 9:01 am

*Putkan ovi paukahti kiinni. Hetken kuluttua kalteiden luokse hiippaili tyyppi, joka ojensi Amylle viilan kaltereiden välistä* Amy, pakene *tyyppi kuiskasi. Tyyppi oli pukeutunut mustaan huppariin, joka peitti hänen kasvonsa* Mutta liiku varoen.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tpbb3.foorumi.biz
Amy

Amy


Viestien lukumäärä : 645
Join date : 10.02.2013
Ikä : 29

Putka                  Empty
ViestiAihe: Vs: Putka    Putka                  I_icon_minitimeMa Toukokuu 06, 2013 9:02 am

* Ottaa viilan käsiinsä ja katsahtaa siihen kummissaan *
Ooi, kiitos. Oletpa mukava! * Hymyilee tuolle siirtäen katseensa
sitten kaltereihin joita alkoi viilaamaan katki jotta pääsisi pois sieltä *

* Aikaa kuluu ja kuluu, mutta loppujen lopuksi Amy pääsee putkasta vapaaksi
ja lähtee astelemaan johonkinpäin.. vankilapaon näin suoraan sanoen tehden
Paeten siitä siten sisälle koska aino *
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Putka                  Empty
ViestiAihe: Vs: Putka    Putka                  I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Putka
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 3Siirry sivulle : 1, 2, 3  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
[Tylypahka] - Big Brother  :: TpBB Talo ~ :: Ulkotilat-
Siirry: