[Tylypahka] - Big Brother
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

[Tylypahka] - Big Brother

Kolmannen kauden foorumi. Päivä 85/85
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Lisähuone

Siirry alas 
+8
Maya
Tricky
Giarcia R
Amy
Beth
Gabriel
Jeffrey
Big Brother
12 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava
KirjoittajaViesti
Tricky

Tricky


Viestien lukumäärä : 1457
Join date : 10.02.2013
Ikä : 30
Paikkakunta : London, United Kingdom

Lisähuone        - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Lisähuone    Lisähuone        - Sivu 5 I_icon_minitimePe Toukokuu 10, 2013 9:46 am

Ooih, voi kiitos Rogster! * Otti ruusun vastaan mielellään ja hymyili miehelle. Haistoi ruusun tuoksua ja piteli sitä sitten sylissään, kääntäen katseensa takaisin lavalle, ja Benji-poikaan. *

# Onpas siinä suloinen poika! Awww..#
Takaisin alkuun Siirry alas
Amy

Amy


Viestien lukumäärä : 645
Join date : 10.02.2013
Ikä : 29

Lisähuone        - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Lisähuone    Lisähuone        - Sivu 5 I_icon_minitimePe Toukokuu 10, 2013 9:47 am

Kevin::

* Kevin vilkaisee Aliceen virnistäen tapansa mukaan, lähentyen
kuiskaamaan Jessicalle jotain vitsikkäänä * Täyttä rakastelua.
*Kevin naurahtaa sitten, pörröttäen hiuksiaan ja vilkaisten yleisöön mihin
Benji oli tuijotellut ihmeissään koko ajan *

Mamma, mamma!! Katto, tyttö! * Benji osoittaa Trickyä innoissaan, Benjin
puhe oli lässyttävää ja katkonaista. Mutta silti poika oli innoissaan kun kertoi
asiaa äidilleen *


Viimeinen muokkaaja, Amy pvm Pe Toukokuu 10, 2013 9:51 am, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Rogster

Rogster


Viestien lukumäärä : 20
Join date : 05.05.2013

Lisähuone        - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Lisähuone    Lisähuone        - Sivu 5 I_icon_minitimePe Toukokuu 10, 2013 9:50 am

*Rogster haukotteli ja nosti kätensä, laskiessaan ne,
laittoi toisen käden Trickyn ympärille, eli piteli nyt
Trickyä kainalossaan.*

# Nailed it! #
Takaisin alkuun Siirry alas
Beth

Beth


Viestien lukumäärä : 554
Join date : 11.02.2013
Ikä : 29
Paikkakunta : Conwy

Lisähuone        - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Lisähuone    Lisähuone        - Sivu 5 I_icon_minitimePe Toukokuu 10, 2013 9:52 am

JESSICA

* Naurahti Kevinin kertomalle asialle, koska se oli hauska juttu haloooo. *

Mutta kiitos teillekin, kun suostuitte täällä käymään. Oli mukava nähdä pikku poikanne. Oikein suloinen. Mutta on aika jättää teillekin lyhyet hyvästit, toki voitte jäädä katsomaan shown jatkumista, kuten suurin osa tekee.

* Kertoi hymyillen molemmille, ja vilkuttaen noiden perään. *

ALICE

* Katsahti kkeviniin, naurahtaen huvittuneena. Katsahti sitten Benjiin. *

Voi tiedän, kultaseni.

* Sanoi hymyillen. *

Oli mukava käydä. Näkemisiin!

* Sanoi Jessican kertoman asian jälkeen. Nousi sitten sohvalta, lähtien pois lavalta, olettaen Kevinin tulevan jossain perässä XD. *
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellie

Ellie


Viestien lukumäärä : 492
Join date : 07.03.2013
Paikkakunta : Bath, United Kingdom

Lisähuone        - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Lisähuone    Lisähuone        - Sivu 5 I_icon_minitimePe Toukokuu 10, 2013 9:53 am

# hihi... # *Katseli Rogsteria joka
oli juuri kietonut kätensä Trickyn
ympärille.*

# Heillä NIIIIN synkkaa! #
Takaisin alkuun Siirry alas
Tricky

Tricky


Viestien lukumäärä : 1457
Join date : 10.02.2013
Ikä : 30
Paikkakunta : London, United Kingdom

Lisähuone        - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Lisähuone    Lisähuone        - Sivu 5 I_icon_minitimePe Toukokuu 10, 2013 9:54 am

* Huomasi kun Benji osoitti Trickyä, ja hän hymyili pikkupojalle vilkuttaen tälle pienesti. Sitten kun Alice ja Kevin poistuivat, Rogster ilmeisesti vetäisi Trickyn kainaloonsa ja hän oli hetken todella ihmeissään asiasta. Päätti kumminkin jäädä paikoilleen koska ei halunnut loukata ketään. *

# Mitä tämä on? Mitä ihmettä tämä on? #
Takaisin alkuun Siirry alas
Big Brother
Admin
Big Brother


Viestien lukumäärä : 436
Join date : 25.08.2012

Lisähuone        - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Lisähuone    Lisähuone        - Sivu 5 I_icon_minitimePe Toukokuu 10, 2013 9:54 am

*Kattoon ilmestyy imutulppa, joka imaisee Rogsterin, Alicen, Kevinin, Benjin, Sandreten, Janen ja Jonakset, ja kuljettaa nämä näin ulos talosta*
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tpbb3.foorumi.biz
Amy

Amy


Viestien lukumäärä : 645
Join date : 10.02.2013
Ikä : 29

Lisähuone        - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Lisähuone    Lisähuone        - Sivu 5 I_icon_minitimePe Toukokuu 10, 2013 9:55 am

Kevin::

No kiitos itselles että uskalsit ottaa meidät tänne. * Naurahtaa, nousten
ylös Benji sylissään. Heilauttaen yleisölle kättään ja astellen yleisön jatkoksi
Alicen viereen, pidellen taas Benjiä sylissään. Mutta tuleekin imaistuksi *

Amy::

Onko tässä jotain kivaa vielä ? * Amy kurkkaa Trickyn olan takaa kuiskaten
tytölle asiansa, ettei häiritse showta sen enempää *
Takaisin alkuun Siirry alas
Tricky

Tricky


Viestien lukumäärä : 1457
Join date : 10.02.2013
Ikä : 30
Paikkakunta : London, United Kingdom

Lisähuone        - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Lisähuone    Lisähuone        - Sivu 5 I_icon_minitimePe Toukokuu 10, 2013 9:58 am

* Vilkutti sitten kattoon kun ihmiset imaisiin sinne sisälle, hymyillen pirteästi. Käänsi katseensa sitten takanaolevaan Amyyn, hymyillen. * Kai, ellei BB'ilmoita että takaisin oleskelutilaan on mentävä..

* Sanoi Amylle hymy huulilla ja kääntyi takaisin lavan puoleen, vilkaisten ensin Mayaa ja Gabrielia. *
Takaisin alkuun Siirry alas
Beth

Beth


Viestien lukumäärä : 554
Join date : 11.02.2013
Ikä : 29
Paikkakunta : Conwy

Lisähuone        - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Lisähuone    Lisähuone        - Sivu 5 I_icon_minitimePe Toukokuu 10, 2013 10:02 am

Noniin.. Minun on aika kertoa teille jotain, rakkaat talon asukkaat.

* Sanoi varovasti, nousten seisomaan. Katsoi vuorotellen jokaista, Trickyä hieman pidempään kuin muita. *

Krhm, Tricky tiesikin tämän jo, mutta kun viimeviikolla Beth lähti talostanne suorittamaan tehtävää.. No, tehtäväosuus oli totta, mutta hän, minä en koskaan lähtenyt.

* Lausahti, vetäisten peruukin pois päästään, joka paljasti naisen oranssit hiukset. Ravisteli niitä hieman, jotta olisivat edes vähän selkeämmät. Sitten otti myös piilolinssit pois silmistään. *

Niin, tosiaan, sain salatehtävän astella takaisin taloon Jessicana, naisena, jonka kanssa kaikilla menisi hermo. Ja kuten menikin. Jessican oli tarkoitus olla vastakohtani, joten olen kärsinyt teepulasta viimeisen viikon..

* Kertoi, naurahtaen lyhyesti. *

Olen tosissani pahoillani kaiken sen takia, mitä aiheutin. En halunnut loukata ketään, mutta minun oli pakko, tai olisin munannut koko tehtävän, ja olisitte olleet vielä vihaisempia. Sain valita yhden, yhden ihmisen, jolle saisin kertoa ja selittää asian. Valitsin Trickyn. Kuten varmaan huomasitte, sovimme, ettemme kettuilisi niin paljon toisillemme. Mutta torstaina, eilen sain salatehtävän sisällä olevan salatehtävän flirttailla ja lääppiä ja muuta Gabrielin kanssa. Olisin selittänyt tämän sinulle, Tricky, muttet kuunnellut. Anteeksi, Gab, mutten tosiaan ole kiinnostunut sinusta. Paitsi kaverina. Jos tajusit. Mutta ANTEEKSI KAIKILLE, joita olen viikon aikana satuttanut. Toivottavasti kykenette ymmärtämään, ja käsittelemään tämän edes jotenkin..

* Lopetti lopulta pitkän kertomuksensa asioista, istahtaen istumaan lavan reunalle, katsellen muiden reaktiota. *
Takaisin alkuun Siirry alas
Big Brother
Admin
Big Brother


Viestien lukumäärä : 436
Join date : 25.08.2012

Lisähuone        - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Lisähuone    Lisähuone        - Sivu 5 I_icon_minitimePe Toukokuu 10, 2013 10:04 am

Tämä on Big Brother.
Viikkotehtävänne on... ONNISTUNUT!
Beth, sinut tullaan palkitsemaan ruhtinaallisesti kärsimystesi johdosta.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tpbb3.foorumi.biz
Amy

Amy


Viestien lukumäärä : 645
Join date : 10.02.2013
Ikä : 29

Lisähuone        - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Lisähuone    Lisähuone        - Sivu 5 I_icon_minitimePe Toukokuu 10, 2013 10:05 am

* Amy valahtaa penkiltä, kirjaimellisesti tipahtaen penkiltä lattialle
silmä suurina. * # Eiii, olen ollut inhottava ihanalle Bethille.. Olen tyhmä,
olen tyhmä # * Amy hakkaa itseään kämmenellään otsaansa kuin rangaistakseen
itseään *
Takaisin alkuun Siirry alas
Tricky

Tricky


Viestien lukumäärä : 1457
Join date : 10.02.2013
Ikä : 30
Paikkakunta : London, United Kingdom

Lisähuone        - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Lisähuone    Lisähuone        - Sivu 5 I_icon_minitimePe Toukokuu 10, 2013 10:06 am

* Hieraisi niskaansa ja vilkaisi Bethiä. Käveli suoraa päätä lavalle ja kietoi kätensä Bethin ympärille. Ei päästänyt irti, ei sitten millään. Hänestä oli kiva saada tuo Beth takaisin. *

Beth, anteeksi etten kuunnellut. Olin vain niin vihainen, anteeksi, anteeksi ja vielä kerran anteeksi... Luulin jo että petit lupauksesi jutun suhteen... * Irroittautui sitten halista ja katseli Bethiä silmiin, anteeksipyytävä katse kasvoillaan. *
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellie

Ellie


Viestien lukumäärä : 492
Join date : 07.03.2013
Paikkakunta : Bath, United Kingdom

Lisähuone        - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Lisähuone    Lisähuone        - Sivu 5 I_icon_minitimePe Toukokuu 10, 2013 10:08 am

*Taputtaen käsiään.* Hurraa! Hyvä Beth! Onnea. *Ellie sanoi
iloisesti.* Harva oikeasti pystyisi näyttelemään noin hyvin.*

Ja ei sun tartte anteeksi pyytää, olihan siinä draamassa huonot
puolet, mutta olihan se huvittavaakin! *Ellie hymyili iloisesti
ja taputti Bethille.*
Takaisin alkuun Siirry alas
Maya

Maya


Viestien lukumäärä : 334
Join date : 06.03.2013
Ikä : 30
Paikkakunta : Lontoo

Lisähuone        - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Lisähuone    Lisähuone        - Sivu 5 I_icon_minitimePe Toukokuu 10, 2013 10:09 am

*Hymyilin lyhyesti myös Alicelle ja Kevinille, ja olin todella onnellinen heidän pikkuisesta pojasta. Minä vain taputin heille ja nostin nyt päätäni Gabrielin olkapäältä. Katsoin Jessicaa pieni hymy huulillani, mutta se nopeasti venähtikin ihmetykseksi. Suuni loksahti välittömästi ja pudistelin päätäni.* # Ei voi olla totta.. Sano että tuo oli vain huono vitsi.. # *Katsoin nyt Bethiä, jolloin kyynel vierähti poskelleni ja käänsin katseeni Gabrieliin, siitä Trickyyn ja jälleen Ellieen. En voinut uskoa näkemääni ja nousin nyt ylös penkiltä seisoskelemaan - siristelin silmiäni ja kyllä se Beth oli. En vain millään voinut uskoa silmiäni - en sitten millään.* # Siis.... # *En edes jaksanut hirveästi reagoida viikkotehtävän onnistumiseen, sillä olin niin hämmentynyt tästä paljastuksesta.*
Takaisin alkuun Siirry alas
Amy

Amy


Viestien lukumäärä : 645
Join date : 10.02.2013
Ikä : 29

Lisähuone        - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Lisähuone    Lisähuone        - Sivu 5 I_icon_minitimePe Toukokuu 10, 2013 10:10 am

* amy könyää hetken seisomaan hetken hakattuaan itseään otsaan *
Olen pahoillani jutuistani, mutta en voinut tietää ja Jessica oli niin ärsyttävä.
* Mutristaa huuliaan pahoillaan olevana, vieden kätensä farkkujensa taskuun *
Takaisin alkuun Siirry alas
Beth

Beth


Viestien lukumäärä : 554
Join date : 11.02.2013
Ikä : 29
Paikkakunta : Conwy

Lisähuone        - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Lisähuone    Lisähuone        - Sivu 5 I_icon_minitimePe Toukokuu 10, 2013 10:11 am

Ainiin, hankin viimeisen neljän tunnin ajaksi jonkun pillerin, jotta minulla oli helpompaa suorittaa tehtävä. Sen takia taisin olla hieman.. Outo. Ja Amy, älä tee noin.

* Sanoi vielä, katsahtaen Amyyn, ja hymyillen pyytävästi, ettei nainen oikeasti hakkaisi itseään kämmenellään. Hämmästyi hieman, kun Tricky yllättäen kietoi kätensä hänen ympärilleen. *

Voi Tricky, ymmärrän vihanpitosi. Ja luulin tosiaan, ettet enää koskaan antaisi anteeksi. Eikä se oikeasti haittaa, vaikka suutuit. Kyllä minä ymmärrän.

* Lausahti, hymyillen naiselle. *

Ja kiitos, Ellie. Et tiedäkkään kuinka haastavaa se oli nähdä kaikkien vihaiset katseet. En toivoisi moista kohtaloa kenellekkään.

* Kertoi Ellielle. jestas kuinka plajon saikaan hyvää palautetta, kun oli valmistautunut pettyneisiin kasvoihin. *

Ja Maya, koita reagoida edes jotenkin. Vaikka sitten suuttumalla. On pelottavaa, jos vain jää seisoskelemaan noin. Ja Amy, älä anteeksi pyytele. Olin aivan hirveä teitä kohtaan. Anteeksihan minun pitäisi pyytää.

* Pyysi ystävällinen hymy huulillaan. *
Takaisin alkuun Siirry alas
Gabriel

Gabriel


Viestien lukumäärä : 1012
Join date : 11.02.2013
Ikä : 30
Paikkakunta : Oxford, United Kingdom

Lisähuone        - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Lisähuone    Lisähuone        - Sivu 5 I_icon_minitimePe Toukokuu 10, 2013 10:13 am

* Gabriel oli jäänyt paikalleen. Hän tuijotti silmät lautasina Bethiä, aivan kuin ei uskoisi naista todeksi. Oltiinko häntä siis huiputettu koko ajan? Gabriel tunsi itsensä petetyksi. Vaikka miehen tunteet menivät ristiin rastiin, hän ei vain pystynyt vihaamaan Bethiä. Tiedä häntä miksi. *
Takaisin alkuun Siirry alas
Tricky

Tricky


Viestien lukumäärä : 1457
Join date : 10.02.2013
Ikä : 30
Paikkakunta : London, United Kingdom

Lisähuone        - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Lisähuone    Lisähuone        - Sivu 5 I_icon_minitimePe Toukokuu 10, 2013 10:14 am

No ei se ollut todellakaan kivaa että sinulla oli tuollainen tehtävä! Minä kaipasin ja paljon sinua Beth, onneksi olet taas takaisin.. vaikka et koskaan pois ollutkaan. Et uskokkaan kuinka ikävä minulla on ollut sinun teetäsi, juttujasi ja positiivistä mieltäsi...

* Juttunsa sanottua Tricky asteli alas lavalta hymähdyttyään Bethille anteeksipyytävästi ja ystävällisesti. *
Takaisin alkuun Siirry alas
Maya

Maya


Viestien lukumäärä : 334
Join date : 06.03.2013
Ikä : 30
Paikkakunta : Lontoo

Lisähuone        - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Lisähuone    Lisähuone        - Sivu 5 I_icon_minitimePe Toukokuu 10, 2013 10:16 am

*Nyökkäsin vain lyhyesti kunnes lysähdin jälleen penkille istumaan, pudistelin päätäni mutta lopulta pieni hymy nousikin kasvoilleni ja katsoin Bethiä.* Sinulla kyllä saa olla sisua tuon kanssa, en ymmärrä miten kestit tuon kaiken paineen.. En itse olisi kestänyt tuota millään, en sitten millään! *Näytin kieltäni lyhyesti mutta silti edelleen pudistelin päätäni. Käänsin sitten katseeni Gabrieliin ja huomasin, että hänellä oli samanlainen reaktio kuin minulla. Katsahdin sitten vielä Bethiin, ja hymyilin hänelle heti leveämmin - selvästi.*
Takaisin alkuun Siirry alas
Amy

Amy


Viestien lukumäärä : 645
Join date : 10.02.2013
Ikä : 29

Lisähuone        - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Lisähuone    Lisähuone        - Sivu 5 I_icon_minitimePe Toukokuu 10, 2013 10:18 am

Saanko anteeksi silti, en oikeasti voinut tietää!
* Amy kiipee ekanrivinpenkin ylitse sillä itse oli kakkosrivissä,
kipittäen halaamaan Bethiä. * Mutta, mutta kai tiedät, että minulla
oli ikävä Bethiä ? Enkä kyllä ymmärrä miten pystyit tehdä niin..
Takaisin alkuun Siirry alas
Beth

Beth


Viestien lukumäärä : 554
Join date : 11.02.2013
Ikä : 29
Paikkakunta : Conwy

Lisähuone        - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Lisähuone    Lisähuone        - Sivu 5 I_icon_minitimePe Toukokuu 10, 2013 10:18 am

* Käänsi katseensa Gabrieliin, joka oli jähmettynyt samalla tavalla kuin Maya, joka oli hyvin häiritsevää. *

Gabrieel, olen oikeasti hyvin pahoillani, mutten tosiaan halunnut pilata tehtävää. En halunnut pettää teitä pilaamalla tehtävän. Mielummin vedin tehtävän täysiä loppuun, kuin pettäisin luottamuksenne siinä, etten saisi tehtyä sitä.

* Sanoi, äänessä huokuen pahoittelevaisuus, koska ei halunnut miehen vihaavan häntä. Katsoi miestä jonkin aikaa, hyvin pahoillaan. Katsahti sitten Trickyä. *

Ja minulla oli ikävä teitä, vaikka olin kokoajan paikalla. Höpsöä. Ja teetä. Uhh, olen kitunut tämän koko ajan kun en ole saanut teetäni.

* Kertoi, virnistäen, katsoen taas sitten miestä hyvin, hyvin pahoittelevasti. *

Ja Maya, en kestänytkään. Itkin itseni uneen, niin typerältä kuin se kuulostaakin.

* Lausahti, virnistäen huvittuneena omille typerille jutuilleen. *

Ja Amy, saat. Jestas sentään, saat tietenkin anteeksi. Ja minulla oli ikävä teitä, kuten jo sanoin.

* Kietoi kätensä naisen ympärille, koska tuo halusi kerran halata. *
Takaisin alkuun Siirry alas
Amy

Amy


Viestien lukumäärä : 645
Join date : 10.02.2013
Ikä : 29

Lisähuone        - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Lisähuone    Lisähuone        - Sivu 5 I_icon_minitimePe Toukokuu 10, 2013 10:31 am

Jes, kiitos! * Hihkaisee, irrotautuen halista. * Joko me saadaan mennä
oleskeluhuoneeseen ? Ja saadaankohan me bileet, tahdon riehua!!
* Hyppii hetken aikaa tasajalkaa innoissaan paikoillaan *
Takaisin alkuun Siirry alas
Gabriel

Gabriel


Viestien lukumäärä : 1012
Join date : 11.02.2013
Ikä : 30
Paikkakunta : Oxford, United Kingdom

Lisähuone        - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Lisähuone    Lisähuone        - Sivu 5 I_icon_minitimePe Toukokuu 10, 2013 10:32 am

* Gabriel ei vain yksinkertaisesti pystynyt sanomaan mitään. Kaikki oli ollut koko viikon ajan hirveän epäselvää ja hämmentävää, joten hän nousi ja poistui lisähuoneesta selvittääkseen ajatuksiaan. Gabriel-paran aivot olivat solmussa. Ja pahasti. *
Takaisin alkuun Siirry alas
Beth

Beth


Viestien lukumäärä : 554
Join date : 11.02.2013
Ikä : 29
Paikkakunta : Conwy

Lisähuone        - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Lisähuone    Lisähuone        - Sivu 5 I_icon_minitimePe Toukokuu 10, 2013 10:35 am

Saamme mennä oleskeluhuoneeseen, Amy hyvä. Ja Gabriel ilmiselvästi vihaa minua. Voih. Tätä pelkäsinkin. Pelkäsin koko viikon.. Noh..

* Tuumaili hieman huolestuneena, lähtien sitten oleskelutilan puolelle Gabrielin perässä, ja Amy varmaan hänen perässään, ja muut myös. *
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Lisähuone        - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Lisähuone    Lisähuone        - Sivu 5 I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Lisähuone
Takaisin alkuun 
Sivu 5 / 7Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
[Tylypahka] - Big Brother  :: TpBB Talo ~ :: Lisähuone-
Siirry: