[Tylypahka] - Big Brother
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

[Tylypahka] - Big Brother

Kolmannen kauden foorumi. Päivä 85/85
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Makuukamari 1

Siirry alas 
+4
Gabriel
Annie
Tricky
Big Brother
8 posters
Siirry sivulle : 1, 2, 3  Seuraava
KirjoittajaViesti
Big Brother
Admin
Big Brother


Viestien lukumäärä : 436
Join date : 25.08.2012

Makuukamari 1  Empty
ViestiAihe: Makuukamari 1    Makuukamari 1  I_icon_minitimeTi Joulu 04, 2012 6:23 am

*Makuukamari 1 on sviittimäinen, ja sen sängyt ovat ihanan pehmeitä ja muhkeita. Violetti on pääväri huoneessa, jossa on myös oma baarikaappi ja tietysti kokolattiamatto. Seinillä on spray-maalauksia, tyylikkäitä tietysti*

Makuuhuoneessa 1 nukkuvat: Annie, Jeffrey, Maya, Reginald, Giarcia, Gabriel sekä Lucy.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tpbb3.foorumi.biz
Tricky

Tricky


Viestien lukumäärä : 1457
Join date : 10.02.2013
Ikä : 30
Paikkakunta : London, United Kingdom

Makuukamari 1  Empty
ViestiAihe: Vs: Makuukamari 1    Makuukamari 1  I_icon_minitimePe Maalis 08, 2013 12:44 pm

* Tricky juoksi vahingossa väärään huoneeseen, ja hän pomppasi juuri sen sängyn päälle makoilemaan missä Annie angstasi. Kun Tricky tunsi jonkun pöykyn allaan, hän nosti päänsä peitosta ja katsahti Annien kasvoja.. * Ohops! Anteeksi, anteeksi. * Selitti hiljaisesti ja naurahti * Olen kai ihan puppelissa, hah! * Tricky hihitti suloisesti, mutta ei vaivautunut nousemaan Annien päältä, vielä *
Takaisin alkuun Siirry alas
Annie

Annie


Viestien lukumäärä : 110
Join date : 08.03.2013
Paikkakunta : New York

Makuukamari 1  Empty
ViestiAihe: Vs: Makuukamari 1    Makuukamari 1  I_icon_minitimePe Maalis 08, 2013 12:54 pm

- Annie hitaasti raotti silmaluomiaan ja huomasi Trickyn hyvin lahella itseaan. Annie hitaasti avasi suunsa ja sanoi' " Ei se mitaan, olin itsekkin aina joskus kauan aikaa sitten huppelissa Ole siina vain, ei se minua hairitse.
Takaisin alkuun Siirry alas
Tricky

Tricky


Viestien lukumäärä : 1457
Join date : 10.02.2013
Ikä : 30
Paikkakunta : London, United Kingdom

Makuukamari 1  Empty
ViestiAihe: Vs: Makuukamari 1    Makuukamari 1  I_icon_minitimePe Maalis 08, 2013 12:56 pm

* Virnisti Annielle suloisesti ja kömpi tuon viereen peitonalle. Kikatti siinä hetken kunnes painoi päänsä Annien rintakehälle * Hihi... Anteeksi jos olin tosi etäinen aluksi. Olin hermostunut. Olen siis Tricky, minusta vaikutat tosi kivalta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Annie

Annie


Viestien lukumäärä : 110
Join date : 08.03.2013
Paikkakunta : New York

Makuukamari 1  Empty
ViestiAihe: Vs: Makuukamari 1    Makuukamari 1  I_icon_minitimePe Maalis 08, 2013 1:01 pm

- Annien kalpeille kasvoille lehahti pienenpieni puna, tuntiessaan ton paan rintakehassaan. Annie ummisti silmin pitkaan varmistaen ettei tama ollut unta.- " Se on nätti nimi. Sellainen minkä joka tyttö haluaisi nimekseen. - Annie sanoi hiljaa laskien katensa peiton alla tuon kyljelle hieman epavarmasti.-
Takaisin alkuun Siirry alas
Tricky

Tricky


Viestien lukumäärä : 1457
Join date : 10.02.2013
Ikä : 30
Paikkakunta : London, United Kingdom

Makuukamari 1  Empty
ViestiAihe: Vs: Makuukamari 1    Makuukamari 1  I_icon_minitimePe Maalis 08, 2013 1:05 pm

* Kietoi kätensä Annien ympärille ja sulki silmänsä *
On kiva kuulla että joku pitää nimestäni. Itse en ole siitä kummoisemmin välittänyt ... itse pidän sinun nimestäsi tosi paljon. Se on jotenkin niin nätti. Minä haluaisin sellaisen nimen.. Annie.. mmh, Annie. * Tricky lausahti vaisusti ja hieman sekavana *
Takaisin alkuun Siirry alas
Annie

Annie


Viestien lukumäärä : 110
Join date : 08.03.2013
Paikkakunta : New York

Makuukamari 1  Empty
ViestiAihe: Vs: Makuukamari 1    Makuukamari 1  I_icon_minitimePe Maalis 08, 2013 1:10 pm

- Annie tunsi tuon adet ymparillaan ja ajatteli hitasti mielessaan.- #Hanen on oltava tosi pahassa hiprakassa jos uskalsi halta minua...#" No Tricky..onko sinulla tyopaikkaa tai mitaan kiinnostuksen kohteita?"
Takaisin alkuun Siirry alas
Tricky

Tricky


Viestien lukumäärä : 1457
Join date : 10.02.2013
Ikä : 30
Paikkakunta : London, United Kingdom

Makuukamari 1  Empty
ViestiAihe: Vs: Makuukamari 1    Makuukamari 1  I_icon_minitimePe Maalis 08, 2013 1:14 pm

Ei tällähetkellä. * Haukotteli pienesti * Mutta haen kisan jälkeen varmaankin johonkin
kauppaan missä myydään kaapuja tai suunnitellaan vaatteita. Olen kiinnostunut
muodista ja erilaisesta, ja värikkäästä tyylistä. Entäs sinä? * Trickyn äänestä voisi
luulla että hän on selvin päin, mutta tytön käytös silti on erilaista *
Takaisin alkuun Siirry alas
Annie

Annie


Viestien lukumäärä : 110
Join date : 08.03.2013
Paikkakunta : New York

Makuukamari 1  Empty
ViestiAihe: Vs: Makuukamari 1    Makuukamari 1  I_icon_minitimePe Maalis 08, 2013 1:22 pm

Johonkin suureen muodin keskukseen.Ah, minkin rakastan muotia ja erillaisten asusteiden suunnittelua. Olen talla hetkella MeNoidat- lehdessa puvustajana mutta olen siirtymässä muutaman kuukauden sisään töihin johonkin jstien muotiliikkeisiin. Ja ainiin, rakastan kenki. - Annie sanoi iloisesti silitten vaivihkaa tyn kylkea.-
Takaisin alkuun Siirry alas
Tricky

Tricky


Viestien lukumäärä : 1457
Join date : 10.02.2013
Ikä : 30
Paikkakunta : London, United Kingdom

Makuukamari 1  Empty
ViestiAihe: Vs: Makuukamari 1    Makuukamari 1  I_icon_minitimePe Maalis 08, 2013 1:26 pm

Olisi aika mahtavaa tulla samaan työpaikkaan kanssasi. Onko siellä kivaa? Tarkoitan, saatko tarpeeksi rahaa siitä? Ajattelin pian jo hankkia omaa asuntoa koska en voi koko loppuelämääni asua vanhempieni luona, enkö voi mennä kadullekkaan. Riippuu siitä kyllä tulenko saamaan työpaikkaa. * Tricky hihitti taas lauseensa lopuksi ja sipaisi hiuksia pois kasvoiltaan *
Takaisin alkuun Siirry alas
Annie

Annie


Viestien lukumäärä : 110
Join date : 08.03.2013
Paikkakunta : New York

Makuukamari 1  Empty
ViestiAihe: Vs: Makuukamari 1    Makuukamari 1  I_icon_minitimePe Maalis 08, 2013 1:32 pm

JoneNo joo, kyllahan siina ittensa elattaa. Katsos kun en asu Euroopassa vaan New Yorkissa. Sellaisessa pienessa ullakkohuoneessa yksin. Olen ajatellut muuttaa kunhan saan tarpeeksi rahaa niin jonnekkin syrjäiselle saarelle ja rakentaa sinne jonkun puumajan ja elaa siella. - Annie kertoi hymysuin.-
Takaisin alkuun Siirry alas
Tricky

Tricky


Viestien lukumäärä : 1457
Join date : 10.02.2013
Ikä : 30
Paikkakunta : London, United Kingdom

Makuukamari 1  Empty
ViestiAihe: Vs: Makuukamari 1    Makuukamari 1  I_icon_minitimePe Maalis 08, 2013 1:35 pm

*Naurahti sulavasti* Kuullostaa kivalta. Itse ajattelin muuttaa jonnekkin kauvemmas, vaikka Canadaan. Rakentaa sinne oman mökin ja tehdä kaikkea kivaa. Mutta eihän sitä tulevaisuutta voi suunnitella, koska koskaan ei tiedä mitä tapahtuu. On se aika jännää. * Naurahti ja nousi hieman ylemmäs, että sai päänsä pois Annien rintakehästä, ja asetti sen Annien pään viereen tyynylle *
Takaisin alkuun Siirry alas
Annie

Annie


Viestien lukumäärä : 110
Join date : 08.03.2013
Paikkakunta : New York

Makuukamari 1  Empty
ViestiAihe: Vs: Makuukamari 1    Makuukamari 1  I_icon_minitimePe Maalis 08, 2013 1:39 pm

Sulla on suloiset silmat. Sellauset tahtisilmat. Kuulostaa tyhmalta. - Annie sanoi naurahtaen kepeasti.- Nyt taalla on ihan kivaa. Kun tuntee jonkun.- Nainen sanoi hopsosti ja sipaisi kevyesti vaaleita hiuksiaan-
Takaisin alkuun Siirry alas
Tricky

Tricky


Viestien lukumäärä : 1457
Join date : 10.02.2013
Ikä : 30
Paikkakunta : London, United Kingdom

Makuukamari 1  Empty
ViestiAihe: Vs: Makuukamari 1    Makuukamari 1  I_icon_minitimePe Maalis 08, 2013 1:41 pm

Aws.. * Räpäytti "tähtisilmiään" ja kohotti katseensa Annieen * Sullakin on nätit silmät..
* Hymähti vivahduksen viekkaasti ja sipaisi hiuksiaan, heräten hetkenpäästä todellisuuteen *

Taidan olla ihan väärässä makuuhuoneessa... * Mumisi ja katseli ympärilleen pieni virne kasvoillaan,
aikeissa nousta, muttei jaksanut raahautua enään toiseen makuuhuoneeseen *
Takaisin alkuun Siirry alas
Annie

Annie


Viestien lukumäärä : 110
Join date : 08.03.2013
Paikkakunta : New York

Makuukamari 1  Empty
ViestiAihe: Vs: Makuukamari 1    Makuukamari 1  I_icon_minitimePe Maalis 08, 2013 1:49 pm

Jaa tanne. Nukut vaansiina mun vieressa. - Annie snoiMenna. Jaa ny tanne. Kylla sa voit mun vieressa nukkua. - Annie melkein aneli tuota ja katsoi tuota hieman yksinaisesti.-
Takaisin alkuun Siirry alas
Tricky

Tricky


Viestien lukumäärä : 1457
Join date : 10.02.2013
Ikä : 30
Paikkakunta : London, United Kingdom

Makuukamari 1  Empty
ViestiAihe: Vs: Makuukamari 1    Makuukamari 1  I_icon_minitimePe Maalis 08, 2013 1:52 pm

En mä jaksaiskaan lähteä... mut käyn nyt varmaan nukkumaan, saanko tulla peitonalle?
* Tricky sanoi hieman huvittuneella äänensävyllä, kunnes oli jo pönkimässä lämpimän
peitonalle * Mulla on vaan vähän märät bikinit mut se ei kai haittaa... * mumahti väsyneenä,
ja sulki silmänsä. Tricky sammui melkeinpä heti Annien kainaloon *
Takaisin alkuun Siirry alas
Annie

Annie


Viestien lukumäärä : 110
Join date : 08.03.2013
Paikkakunta : New York

Makuukamari 1  Empty
ViestiAihe: Vs: Makuukamari 1    Makuukamari 1  I_icon_minitimePe Maalis 08, 2013 1:57 pm

/ Joo älkää häiriintykö tost viestist XD


Viimeinen muokkaaja, Annie pvm Pe Maalis 08, 2013 11:13 pm, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Gabriel

Gabriel


Viestien lukumäärä : 1012
Join date : 11.02.2013
Ikä : 30
Paikkakunta : Oxford, United Kingdom

Makuukamari 1  Empty
ViestiAihe: Vs: Makuukamari 1    Makuukamari 1  I_icon_minitimePe Maalis 08, 2013 2:03 pm

* Gabriel raahasi mukanaan makuukamariin matka-arkkua, jonka asetti kauimmaisen sängyn viereen. Mies vaihtoi jalkaansa bokserit ja sujahti peiton alle, nukahtaen lähes saman tien. Mies ei huomannut nukahtaneensa Annien ja Trickyn viereen. *
Takaisin alkuun Siirry alas
Tricky

Tricky


Viestien lukumäärä : 1457
Join date : 10.02.2013
Ikä : 30
Paikkakunta : London, United Kingdom

Makuukamari 1  Empty
ViestiAihe: Vs: Makuukamari 1    Makuukamari 1  I_icon_minitimePe Maalis 08, 2013 11:16 pm

* Tricky alkoi heräilemään pikkuhiljaa, ensimmäisenä raottaen silmiään. Tyttö näki
Annien kasvot heti edessään, ja tyttö ihmetteli suuresti mistä oli heräämässä * Mitäh...
* Tricky mumahti ja nousi nopeasti sängystä. Tyttö huomasi kumminkin että hänellä
oli vielä bikinitkin päällä, joten hän juoksi takaisin Makuuhuone kakkoseen, ja vaihtoi
päälleen vaaleanpunaiset lökärit ja mustan, himan löysemmän topin. Puki jalkaansa
villasukat, ja asetti hiuksensa ponnarille. Sitten Tricky juoksi oleskeluhuoneen sohvalle,
rojahti siihen ja veti vilttiä päälleen. Nainen todennäköisesti odotti sitä että joku talon
ihmisistä herähti *
Takaisin alkuun Siirry alas
Annie

Annie


Viestien lukumäärä : 110
Join date : 08.03.2013
Paikkakunta : New York

Makuukamari 1  Empty
ViestiAihe: Vs: Makuukamari 1    Makuukamari 1  I_icon_minitimePe Maalis 08, 2013 11:29 pm

- Annie alkoi pikkuhiljaa availla silmiään, suuren haukotuksen lomasta. Nainen ei yleensä aamuvirkku ollut mutta tähän aikaan hän yleensä heräsi töidensä takia. Nainen huomasi Trickyn lähteneen jonnekkin jo, joten kapusi ylös pehmeästä sängystä ja pakeni suihkuun, vaikka kylmää vettä sieltä tulisikin.
Saavuttuaan suihkusta persikanvärinen pyyhe yllään, nainen avasi vanhan matkalaukkunsa jossa piti vaatteitaan. Hän puki päälleen valkoisen topin,jonka päälle suloisen valkoisen villapaidan johon oli neulottu kissanpennun kuva, jalkaansa laivastonsiniset leginssit ja jalkaansa valkoiset villasukat joihin oli kiinnitetty joulunpunaiset tupsut. Nopeasti Annie myös kääri hiuksensa sötkuiselle nutturalle, ja lähti haukotellen kohti oleskelutilaa.-
Takaisin alkuun Siirry alas
Maya

Maya


Viestien lukumäärä : 334
Join date : 06.03.2013
Ikä : 30
Paikkakunta : Lontoo

Makuukamari 1  Empty
ViestiAihe: Vs: Makuukamari 1    Makuukamari 1  I_icon_minitimeLa Maalis 09, 2013 12:38 am

*Olin herännyt jo moneen kertaan muiden asukkaiden liikehdintään - muut kun eivät näköjään osaa ajatella kuin itseään. Herättävät samalla muut ja ajattelevat välinpitämättömästi muutenkin.*
*Päätin nousta sängyn reunalle vihdoin ja viimein, haukotellen ja venyytellen käsiäni ylöspäin niin pitkälle kuin vain jaksoin. Haukotteluni oli pisin koskaan. Katsahdin lopulta vaatteisiini ja pudistelin päätäni.* # Ei voi olla totta.. Olenko ollut näin huolimaton ja jättänyt vaatteet vain päälleni ja suoraan nukkumaan? Eikä! No tästä on vain suunta ylöspäin, toivottavasti.. #, ajattelin. Nopeasti sängyn reunalta sitten nousin ja kipitin valkoisen matka-arkkuni luokse, katsoin sitä pitkään ihmettelevä katse kasvoillani kunnes tajusin että se on laukkuni. Etsin sieltä mustan topin ja pitkän villapaidan sekä valkoiset housut. Jalkoihini laitoin vain tavalliset ruskeat sukat. Nostin sitten kasvoni peiliin, joka on aivan matka-arkkuni yläpuolella. Kääntelin päätäni puolelta toiselle ja ehostin naamaani sormellani ja hymyilin suloisesti. Hiukset laitoin korkealle poninhännälle ja nyt olin valmis menemään oleskelutiloihin. Hengitin syvään ja ulos kunnes juoksin nopeaa vauhtia ovelle ja siitä Oleskeluhuoneen puolelle.*
Takaisin alkuun Siirry alas
Tricky

Tricky


Viestien lukumäärä : 1457
Join date : 10.02.2013
Ikä : 30
Paikkakunta : London, United Kingdom

Makuukamari 1  Empty
ViestiAihe: Vs: Makuukamari 1    Makuukamari 1  I_icon_minitimeLa Maalis 09, 2013 3:29 pm

* Raahasi Gabrielia makuuhuone ykkösen lattialla nyt kohti ensimmäistä vapaata sänkyä joka tuli vastaan, ja pysäytti Gabrielin sen kohdalle. Tyttö pyllähti pian selälteen kun sai irroitettua otteensa Gabrielin käsistä, ja hieraisi selkäänsä * Pääsetkö ylös? * Haukotteli jälleen, ja lähti konttaamaan hiljaisesti kohti gabrielin jalkoja, tarraten tuon nilkoista ja nostaen söngyn etupäähän. *

* Nousi sängyn päälle ja otti Gabrielin käsistä uudelleen kiinni. Kun Tricky veti niistä, Gabriel nousi ninjasti sängyn päälle Trickyn avustamana *
Takaisin alkuun Siirry alas
Gabriel

Gabriel


Viestien lukumäärä : 1012
Join date : 11.02.2013
Ikä : 30
Paikkakunta : Oxford, United Kingdom

Makuukamari 1  Empty
ViestiAihe: Vs: Makuukamari 1    Makuukamari 1  I_icon_minitimeLa Maalis 09, 2013 3:33 pm

Kiitosh..
* Gabriel mutisi uneliaasti. Mies sulki silmänsä ja nukahti saman tien. Gabriel näytti suloiselta nukkuessaan (ja tämä oli pakko lisätä ropettajan pirullisen luonteen takia). *
Takaisin alkuun Siirry alas
Tricky

Tricky


Viestien lukumäärä : 1457
Join date : 10.02.2013
Ikä : 30
Paikkakunta : London, United Kingdom

Makuukamari 1  Empty
ViestiAihe: Vs: Makuukamari 1    Makuukamari 1  I_icon_minitimeLa Maalis 09, 2013 3:35 pm

* Koska Tricky oli nyt laiska, hän nukahti Gabrielin viereen kuin vanha rätti olisi heitetty tiskipöydälle, toisin sanoen sammui välittömästi eikä kunnolla edes kuullut Gabrielin sanoja loppuun *
Takaisin alkuun Siirry alas
Tricky

Tricky


Viestien lukumäärä : 1457
Join date : 10.02.2013
Ikä : 30
Paikkakunta : London, United Kingdom

Makuukamari 1  Empty
ViestiAihe: Vs: Makuukamari 1    Makuukamari 1  I_icon_minitimeLa Maalis 09, 2013 11:24 pm

// tuplapostaus

* Tricky heräsi kun aamu koitteessa, jälleen väärästä huoneesta. Hän näki Gabrielin
ensimmäiseksi vieressään ja pyyhkäisi kasvojaan haukotellen. Hän käveli makuuhuone
kakkoseen ja otti laukkunsa päältä pyyhkeensä, ja asteli kohti kylpyhuonetta *
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Makuukamari 1  Empty
ViestiAihe: Vs: Makuukamari 1    Makuukamari 1  I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Makuukamari 1
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 3Siirry sivulle : 1, 2, 3  Seuraava
 Similar topics
-
» Makuukamari 2

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
[Tylypahka] - Big Brother  :: TpBB Talo ~ :: Makuukamarit-
Siirry: