[Tylypahka] - Big Brother
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

[Tylypahka] - Big Brother

Kolmannen kauden foorumi. Päivä 85/85
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Oleskelutila ~

Siirry alas 
+3
Big Brother
Amy
Tricky
7 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 10 ... 17, 18, 19, 20  Seuraava
KirjoittajaViesti
Big Brother
Admin
Big Brother


Viestien lukumäärä : 436
Join date : 25.08.2012

Oleskelutila ~ - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila ~   Oleskelutila ~ - Sivu 18 I_icon_minitimeTo Toukokuu 30, 2013 11:27 pm

*Talossa käynnistyi soimaan:


Tämä on Big Brother.
On jäähyväisten aika. Pakatkaa laukkunne, ja alkakaa valmistua siihen että poistutte kaikki talosta tänä iltana.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tpbb3.foorumi.biz
Tricky

Tricky


Viestien lukumäärä : 1457
Join date : 10.02.2013
Ikä : 30
Paikkakunta : London, United Kingdom

Oleskelutila ~ - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila ~   Oleskelutila ~ - Sivu 18 I_icon_minitimePe Toukokuu 31, 2013 12:30 am

* Tricky oli itkenyt hiljaa melkein koko aamun. Oli todella surkeaa että joutuu jättämään tänään kaikki asukkaat ja lähteä eri teille, paitsi Bethin. Hänen kanssaan Tricky pääsisi asumaan Lontooseen, ja nauramaan kaikille mukaville asioille hänen kanssaan. Nainen uskoo siihen että hän on ollut todella ärsyttävä ja naiivi talossa, mutta silti edes jollakin tulisi (ehkä) ikävä häntä. Rullasi itsensä oleskelutilaan tummanpunaisten vetolaukkujensa kanssa, ja istui sohville. Trickyllä oli päällään nyt mustat minishortsit joiden alla oli verkkosukkahousut. Tytön päällä oli harmaa, löysä T-paita jossa luki " You only live once " värisevin ja salamoivin kirjaimin. Hiukset olivat tytöllä auki, niinkuin aina. *

# On aika hiljaa kiittää ja kättä puristaa. Nyt meidät yhteen liittää vain muistojemme maa, jäi jälki sydämmiimme, jälki unelmiin. Teille laulamme nyt näkemiin. Turvallista matkaa, me toivotamme näin. On aika purjeet nostaa ylöspäin. Turvallista matkaa, aalloilla elämän. Kanssa hyvän ystävän. ♥ #
Takaisin alkuun Siirry alas
Gabriel

Gabriel


Viestien lukumäärä : 1012
Join date : 11.02.2013
Ikä : 30
Paikkakunta : Oxford, United Kingdom

Oleskelutila ~ - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila ~   Oleskelutila ~ - Sivu 18 I_icon_minitimePe Toukokuu 31, 2013 1:34 am

* Gabrielia ei haitannut lähteä talosta, oikeastaan oli helpottavaa päästä pitkästä aikaa kunnolla ulkomaailmaan ja lauleskelemaan irlantilaisia juomalauluja. Toivottavasti lähistöllä olisi vaaka, hän oli varmasti lihonut ainakin kymmenen kiloa sitten taloon astumisen. Gabriel käväisi pakkaamassa ja metsästettyään yhden turkasen sukan käsiinsä hän oli täysin lähtövalmiudessa. Gabriel trollaili itsensä oleskelutilaan ja lössähti viimeistä kertaa ah-niin-ihanalle vakiopaikalleen. *
Takaisin alkuun Siirry alas
Tricky

Tricky


Viestien lukumäärä : 1457
Join date : 10.02.2013
Ikä : 30
Paikkakunta : London, United Kingdom

Oleskelutila ~ - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila ~   Oleskelutila ~ - Sivu 18 I_icon_minitimePe Toukokuu 31, 2013 1:39 am

Tiedätkö jo kuka voittaa? Itselläni on vahva epäilys siitä kuka jo voittaa.

* Hymähti pienesti ja räpläili laukkuaan. Nyt hän vielä tarkisti että kaikki on siellä varmasti. *

Minusta on hieman haikeaa kun joutuu lähtemään.. talossa on ollut niin mukavia ihmisiä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Gabriel

Gabriel


Viestien lukumäärä : 1012
Join date : 11.02.2013
Ikä : 30
Paikkakunta : Oxford, United Kingdom

Oleskelutila ~ - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila ~   Oleskelutila ~ - Sivu 18 I_icon_minitimePe Toukokuu 31, 2013 1:43 am

En tiedä. En ole yhtään varma, mutta siitä olen varma etten minä tule voittamaan.
* Sitten Gabriel muisti kampansa jolla yrittää aina siistiä tukkaansa ja meni etsimään sitä kylppäriin. Löydettyään sen lattialta yhtä karmeassa kunnossa kuin aina, hän tuhahti. *
Varsinainen hiustuotteiden Hitler..
* Hän siisti sillä tuccaansa ja vei sen matka-arkkuunsa. *
Takaisin alkuun Siirry alas
Tricky

Tricky


Viestien lukumäärä : 1457
Join date : 10.02.2013
Ikä : 30
Paikkakunta : London, United Kingdom

Oleskelutila ~ - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila ~   Oleskelutila ~ - Sivu 18 I_icon_minitimePe Toukokuu 31, 2013 1:49 am

Ooh, ainiin!! Hammasharjani, tahnani ja kasvorasvani jäi kylppäriin... Ja Gabriel, lyödäänkö vaikka vetoa että olet kisan kärjessä, eli siellä voittopuolella?

* kohotti kulmiaan ja juoksi nopeasti kylppäriin hakemaan sen rasvan, hammasharjan ja tahnan. Käveli ne käsissä sitten takaisin oleskelutilaan ja asetti ne johonkin pussiin. Kaivoi harjansa laukusta ja harjaili hiuksiaan vielä hetken, se oli vaikeaa koska Trickyllä oli niin pitkä tukka ettei kädet ylettynyt kunnolla :OOO *
Takaisin alkuun Siirry alas
Gabriel

Gabriel


Viestien lukumäärä : 1012
Join date : 11.02.2013
Ikä : 30
Paikkakunta : Oxford, United Kingdom

Oleskelutila ~ - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila ~   Oleskelutila ~ - Sivu 18 I_icon_minitimePe Toukokuu 31, 2013 3:18 am

Ei lyödä. Voitan aina, joten en halua nöyryyttää sinua.
* Gabriel virnisti tuttuun(ko) tapaan ja katseli kuin viimeistä päivää (olihan viimeinen päivä, heh) talon räikeän pinkkejä seiniä. Eipä muutakaan tekemistä tainnut olla. *
Takaisin alkuun Siirry alas
Tricky

Tricky


Viestien lukumäärä : 1457
Join date : 10.02.2013
Ikä : 30
Paikkakunta : London, United Kingdom

Oleskelutila ~ - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila ~   Oleskelutila ~ - Sivu 18 I_icon_minitimePe Toukokuu 31, 2013 3:35 am

Nöyryytykset on pepussasi, ei minua niin vain nöyryytetä. Mutta jos olen oikeassa saan todella pitkän halin,eikö vaan? Se ei ole edes paha. Ja jos olen väärässä en saa halata sinua. Käykö?

* Tricky hymyili iloisesti, hän oli varma siitä että saa pitkän halin Gabrielilta tänäiltana. *

# Pitkä suudelmakin käy.. Cool #
Takaisin alkuun Siirry alas
Gabriel

Gabriel


Viestien lukumäärä : 1012
Join date : 11.02.2013
Ikä : 30
Paikkakunta : Oxford, United Kingdom

Oleskelutila ~ - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila ~   Oleskelutila ~ - Sivu 18 I_icon_minitimePe Toukokuu 31, 2013 3:49 am

Et saa. Olen julma enkä pidä halailusta. Yleensä.
* Gabriel hymyili seesteisesti ja käänsi katseensa Trickyyn, jonka tukkaa ei voinut erottaa pinkeistä seinistä (joten hän näytti kaljulta). *
Takaisin alkuun Siirry alas
Tricky

Tricky


Viestien lukumäärä : 1457
Join date : 10.02.2013
Ikä : 30
Paikkakunta : London, United Kingdom

Oleskelutila ~ - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila ~   Oleskelutila ~ - Sivu 18 I_icon_minitimePe Toukokuu 31, 2013 3:55 am

Olet tyhmä. Typerä mies.

* Tricky sanoi (muka loukkaantuneena) Gabrielille, mutristellen huuliaan. Kävi sitten sohvalle makuilemaan JOLLOIN HIUKSET EROTTI, typerä nainen -.- Käveli sitten jääkaapille ja haki sieltä mehua. Milloin Gabriel on ylpeä?? *
Takaisin alkuun Siirry alas
Amy

Amy


Viestien lukumäärä : 645
Join date : 10.02.2013
Ikä : 29

Oleskelutila ~ - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila ~   Oleskelutila ~ - Sivu 18 I_icon_minitimePe Toukokuu 31, 2013 4:47 am

Ääää, tänään se tapahtuu!!! * Amy kiljaisee juostessaan, punaisissa
revityissä farkuissaan, hiukset hienosti kiharrettuna ja vielä valkoisessa
t-paidassa jossa oli amerikan lippu. Amy parkkeeraa itsensä sohvalle taputellen
käsillään reisiään, katsellen ympärilleen holtittomana *
Takaisin alkuun Siirry alas
Gabriel

Gabriel


Viestien lukumäärä : 1012
Join date : 11.02.2013
Ikä : 30
Paikkakunta : Oxford, United Kingdom

Oleskelutila ~ - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila ~   Oleskelutila ~ - Sivu 18 I_icon_minitimePe Toukokuu 31, 2013 4:48 am

En ole. Olen viisas mies. Ja mistä lähtien olet alkanut juomaan mehua?
* Gabriel hymyili yhä enemmän arsyttävämmin. Hän aikoi trollata Trickyn julmasti. Julmaa tosiaan. *
Takaisin alkuun Siirry alas
Tricky

Tricky


Viestien lukumäärä : 1457
Join date : 10.02.2013
Ikä : 30
Paikkakunta : London, United Kingdom

Oleskelutila ~ - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila ~   Oleskelutila ~ - Sivu 18 I_icon_minitimePe Toukokuu 31, 2013 4:51 am

Et ole viisas, sen huomaa hullukin! Ja etkö ole huomannut, olen juonut mehua aina? Ja heippa Amy, miten menee? Ja niin tapahtuu, minua jännittää. On tyhmää mennä pois talosta mutta on se myös ihan kiva kun viimepäivät on ollut niin hiljaisia.

* Tricky haukotteli ja taputteli mahaansa, tylsyyden takia. *
Takaisin alkuun Siirry alas
Amy

Amy


Viestien lukumäärä : 645
Join date : 10.02.2013
Ikä : 29

Oleskelutila ~ - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila ~   Oleskelutila ~ - Sivu 18 I_icon_minitimePe Toukokuu 31, 2013 4:54 am

Äyh..Ihan hyvin, minä vain hermoan aivan sikana.. En jaksa odottaa,
koska se alkaa, paljon kello on ? Aika varmasti matelee, miten teillä menee ?
* Amy tuijottaa Gabrielia ja Trickyä vuoronperään *
Takaisin alkuun Siirry alas
Gabriel

Gabriel


Viestien lukumäärä : 1012
Join date : 11.02.2013
Ikä : 30
Paikkakunta : Oxford, United Kingdom

Oleskelutila ~ - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila ~   Oleskelutila ~ - Sivu 18 I_icon_minitimePe Toukokuu 31, 2013 4:57 am

Olen huomannut. Muistaakseni pelkäsit mehun lihottavan sinua. Ja Amy, minulle menee varsin hyvin. Trickyn kanssa on hauska _jutella_.
* Gabrielhan kettuili sanoessaan jutella, sillä viimeiset minuutithan hän oli piilotrollannut Trickyä. *
Takaisin alkuun Siirry alas
Tricky

Tricky


Viestien lukumäärä : 1457
Join date : 10.02.2013
Ikä : 30
Paikkakunta : London, United Kingdom

Oleskelutila ~ - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila ~   Oleskelutila ~ - Sivu 18 I_icon_minitimePe Toukokuu 31, 2013 5:01 am

Kello on ihan juuri neljä, aika matelee tosiaan. Se alkaa seitsemältä, se on häätöshowta pidempi, luulisin.. Koska onhan kyseesä finaalihäätö?

* Haukotteli ja hörppäsi uudestaan mehustaan. Kun oli juonut mehun, vei sen keittiön tiskialtaaseen. Palasi sitten sohville ja taputteli mahaansa. *

Ja ei minua haittaa vaikka näytänkin ryhävalaalta koska en halua olla kokoajan muille mieliksi. Totta tosiaan voin kyllä lopettaa mehun juomisen jos haluat että pysyn tälläisenä. Ja todella hausaa, haaha..
Takaisin alkuun Siirry alas
Amy

Amy


Viestien lukumäärä : 645
Join date : 10.02.2013
Ikä : 29

Oleskelutila ~ - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila ~   Oleskelutila ~ - Sivu 18 I_icon_minitimePe Toukokuu 31, 2013 5:27 am

Mitenköhän ryhävalaat ääntelee... Koska kaikki eläimet ääntelee
jotenki erilailla, ja vielä kaikenlisäksi hassusti! * Hihahtaa pienesti,
sipaisten punaisia kiharrettuja etuhiuksia sivummalle ja muutenkin korjaten
hiustensa asentoa*
Takaisin alkuun Siirry alas
Gabriel

Gabriel


Viestien lukumäärä : 1012
Join date : 11.02.2013
Ikä : 30
Paikkakunta : Oxford, United Kingdom

Oleskelutila ~ - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila ~   Oleskelutila ~ - Sivu 18 I_icon_minitimePe Toukokuu 31, 2013 5:34 am

Hausaa todellakin, kuten itse sanoit. Etkä sinä mikään ryhävalas ole koskaan ollutkaan.
* Gabriel vitsaili tylsistyneenä ja kävi syömässä jotain. Sitten hän palasi sohville ja lössähti makaamaan siihen. Täytyihän sitä syödäkin jotain ennen lähtöä. *
Takaisin alkuun Siirry alas
Tricky

Tricky


Viestien lukumäärä : 1457
Join date : 10.02.2013
Ikä : 30
Paikkakunta : London, United Kingdom

Oleskelutila ~ - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila ~   Oleskelutila ~ - Sivu 18 I_icon_minitimePe Toukokuu 31, 2013 5:57 am

Tarkoitin hauskaa!! Ja mitenkä niin en ole ollut? Olenhan min..- lopetan ennenkuni raivostutan teidät kaikki... huoh, olen niin tyhmä. Olen varmasti raivostuttanut teitä kaikkia minun turhanpäiväisellä angstillani ja se on todella tyhmää.. on oikeasti ihme että olen jo näin pitkällä. Ellei ole liian myöhäistä, niin anteeksi kamala käytökseni.

* Tricky sanoi suorapuheisesti ja huokaisi. Hänestä oli oikeasti uskomatonta että hän on jo näin pitkällä. Angstikaan ei ehkä olisi loppunut ilman Gabrielia ja hänen maagista vartaloaan, eikunmitä?? *
Takaisin alkuun Siirry alas
Beth

Beth


Viestien lukumäärä : 554
Join date : 11.02.2013
Ikä : 29
Paikkakunta : Conwy

Oleskelutila ~ - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila ~   Oleskelutila ~ - Sivu 18 I_icon_minitimePe Toukokuu 31, 2013 7:11 am

* Asteli oleskelutilaan jännittynyt ilme kasvoillaan. Naista jännitti, tänäänhän oli jännittävä finaali, jossa hän joutuisi jättämään ystävänsä. Esimmäisenä teki kaikille teetä, vieden kupit muille. Halusi pysyä normaalissa arkipäivän järjestyksessä, ettei sekoaisi kokonaan. Sitten teki itselleen neljä kuppia teetä, koska tiesi, että tulisi litkimään kaikki neljä tämän tunnin aikana. Asteli sitten istumaan sohvalle, ruveten hörppimään ensimmäistä kupista juomaansa. *

Oii, liian jännittävää! Ja hei teille! Eikö teitäkin jännitä kamalasti?

* Tervehti muita jännittynyt hymy huulillaan, kysellen kaikenmoista. *
Takaisin alkuun Siirry alas
Gabriel

Gabriel


Viestien lukumäärä : 1012
Join date : 11.02.2013
Ikä : 30
Paikkakunta : Oxford, United Kingdom

Oleskelutila ~ - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila ~   Oleskelutila ~ - Sivu 18 I_icon_minitimePe Toukokuu 31, 2013 7:31 am

Äläs nyt, et sinä mikään kamala ole. Minä kiusasin vain vähän.
* Gabriel hymyili lohduttavasti ja käänsi katseensa Bethiin, tervehtien naista. *
Hei, Beth. Ja minua jännittää ihan pikkuisen.

// ropettajan henkisten ja teknisten ongelmien vuoksi viestiä muokattiin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Tricky

Tricky


Viestien lukumäärä : 1457
Join date : 10.02.2013
Ikä : 30
Paikkakunta : London, United Kingdom

Oleskelutila ~ - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila ~   Oleskelutila ~ - Sivu 18 I_icon_minitimePe Toukokuu 31, 2013 7:36 am

//tiedän et se kuva oli liian hot sun silmille mut vai että näin...

* Tricky huokaisi ja hymähti pienesti koska Gabrielin sanat. Oli kiva kuulla ettei hän ole mikään kaname, eikun siis kamala. Hymyili sitten oleskeluhuoneeseen astelevalle Bethille, ja otti teekupin vastaan minkä hän näköjään taas kiikutti tytölle. Hörppi siitä, ja se todella rauhoitti tytön jännitystä, jee. *

Mm, kiitos Beth. Ja hei Beth. Minua jännittää..
Takaisin alkuun Siirry alas
Beth

Beth


Viestien lukumäärä : 554
Join date : 11.02.2013
Ikä : 29
Paikkakunta : Conwy

Oleskelutila ~ - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila ~   Oleskelutila ~ - Sivu 18 I_icon_minitimePe Toukokuu 31, 2013 7:40 am

Olkaatte hyvät. Tarvitsette rauhoittavat viimeiset teet.

* Vastasi, hymyillen ja nyökäten jostain ihmeen syystä. Hörppäsi viimeisen tilkkansa ensimmäisestä teekupistaan, napaten toisen tarjottimeltaan, jonka itselleen ja kupeille oli ottanut. Alkoi sitten hörppimään tästä toisesta kupista teetä, tuota jumalaista juomaansa. *
Takaisin alkuun Siirry alas
Gabriel

Gabriel


Viestien lukumäärä : 1012
Join date : 11.02.2013
Ikä : 30
Paikkakunta : Oxford, United Kingdom

Oleskelutila ~ - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila ~   Oleskelutila ~ - Sivu 18 I_icon_minitimePe Toukokuu 31, 2013 7:45 am

* Gabriel sortui juomaan yhden kupillisen teetä ja otti yhden. Hän kiitti Bethiä teestä ja joi sen hitaasti rauhoittaakseen myrskyisää mieltään. Kyllä, häntä oikeasti jännitti vaikka näyttikin rauhalliselta ulkopuolelta. Gabrielilla ei ollut minkäänlaista toivoa voittaa, tai ainakin niin hän mietti. Miksi hän kaikista muista neljästä? Melko epätodennäköistä. *
Takaisin alkuun Siirry alas
Big Brother
Admin
Big Brother


Viestien lukumäärä : 436
Join date : 25.08.2012

Oleskelutila ~ - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila ~   Oleskelutila ~ - Sivu 18 I_icon_minitimePe Toukokuu 31, 2013 8:00 am

Hyvää iltaa, talo - näin viimeistä kertaa!
Juontajana tänä iltana tuttuun tapaan Catherine Bond. Aloitamme tunteikkaan finaali-illan normaaliin tapaan kysymyksillä, mutta mikään muu ei sitten normaalia olekkaan.
Kertokaa aluksi kaikki huikein muistonne talossaolon ajalta. Mikä on jäänyt mieleenne kaikkein kirkkaimmin?
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tpbb3.foorumi.biz
Sponsored content





Oleskelutila ~ - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila ~   Oleskelutila ~ - Sivu 18 I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Oleskelutila ~
Takaisin alkuun 
Sivu 18 / 20Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 10 ... 17, 18, 19, 20  Seuraava
 Similar topics
-
» Oleskelutila ~
» Oleskelutila ~
» Oleskelutila ~
» Oleskelutila ~

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
[Tylypahka] - Big Brother  :: TpBB Talo ~ :: Oleskelutila-
Siirry: