[Tylypahka] - Big Brother
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

[Tylypahka] - Big Brother

Kolmannen kauden foorumi. Päivä 85/85
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Oleskelutila ~

Siirry alas 
+11
Keith
Gabriel
Annie
Giarcia R
Beth
Reginald
Ellie
Jeffrey
Maya
Tricky
Big Brother
15 posters
Siirry sivulle : 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Seuraava
KirjoittajaViesti
Big Brother
Admin
Big Brother


Viestien lukumäärä : 436
Join date : 25.08.2012

Oleskelutila ~ Empty
ViestiAihe: Oleskelutila ~   Oleskelutila ~ I_icon_minitimeTi Joulu 04, 2012 6:19 am

*Oleskelutilan seinät ovat valkoiset, mutta eivät tosiaankaan värittömät - ne ovat täynnä tauluja ja maalauksia. Suunilleen oleskelutilan keskellä on kaksi vaaleanpunaista sohvaa ja kolme pinkkiä nojatuolia. Keittiö ja ruokasali ovat oleskelutilan yhteydessä ja nekin ovat pinkin värisiä. Talon päävärit ovat siis pinkki ja valkoinen. Sohvapöydällä on kippoja täynnä karkkeja, sekä tuliviskipulloja iltaa varten*
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tpbb3.foorumi.biz
Big Brother
Admin
Big Brother


Viestien lukumäärä : 436
Join date : 25.08.2012

Oleskelutila ~ Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila ~   Oleskelutila ~ I_icon_minitimePe Maalis 08, 2013 9:00 am

Tämä on Big Brother.
Asukkaat, 3.kausi alkaa tästä. Astelkaa taloon!
*Talossa pärähti soimaan:


// vähintään kolmen rivin viestejä sitten, kiitos! XD
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tpbb3.foorumi.biz
Tricky

Tricky


Viestien lukumäärä : 1457
Join date : 10.02.2013
Ikä : 30
Paikkakunta : London, United Kingdom

Oleskelutila ~ Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila ~   Oleskelutila ~ I_icon_minitimePe Maalis 08, 2013 9:00 am

* Tricky astelee oleskeluhuoneeseen ovista, nahkaisilla kengillään joita
koristivat hieman ruosteiset niitit. Trickyllä oli päällään pinkki paita jossa
luki mustalla " You only live once " ja paidan ympärillä oli monia erivärisiä
glitterpalloja. Hänellä oli myös päällään vaaleansiniset farkut joita oli revitty.
Trickyn pinkit hiukset olivat suorat, ja harjatut. Tumma rajaus silmissä tytöllä
kumminkin oli, joka sai vaalean tytön maitoehon vielä enemmän korostumaan.
Tyttö vilkuili ympärilleen, tätä räikeää huonetta joka suorastaan loisti tytön silmissä. *
Takaisin alkuun Siirry alas
Maya

Maya


Viestien lukumäärä : 334
Join date : 06.03.2013
Ikä : 30
Paikkakunta : Lontoo

Oleskelutila ~ Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila ~   Oleskelutila ~ I_icon_minitimePe Maalis 08, 2013 9:02 am

*Kävelin pelokkaana ja hyvin miettivä katse kasvoillani. Katselin ympärilleni miettiessäni, oliko sittenkään fiksu idea saapua taloon. Minä en uskaltanut liikahtaa ovelta juuri minnekkään ja purin alahuultani, muistaessani edelliset kaudet ja kaikki asukkaat. Minä halusin vain äkkiä tämän illan loppuvan ja päästääkseni pian sänkyyn nukkumaan - olihan sitä jo odotettu lähes koko päivä.
Minun päälläni oli valkoinen pitkä mekko, joka ylettyi vähän polvien alapuolelle. Minulla oli hiukset auki ja todella huolliteltu naama. En halunnut panostaa ulkonäköön liikaa, sillä muuten kaikki miehet kvisivät kimppuuni heti ensimmäisenä iltana. Kenkinä oli mustat avokkaat, joiden korkojen kärjessä oli kutaa ja minun mielestäni se puki minua todella hyvin. Kaulakoruna oli kultainen ja iso risti, se muistutti minua isoäidistäni joka kuoli muutama vuosi sitten.* # Eh.... Haluan pois täältä NYT enkä MYÖHEMMIN. #
*Rohkaisin itseni kuitenkin ja lähdin kävlemään sisälle taloon, huomatessani tuon vaaleanpunaisen tukkaisen tyypin, jonka luokse sittemin askelsin. En uskaltanut ojentaa kättäni, joten menin vain istumaan sohvan nurkkaan - sanomatta yhtikäs mitään. Suljin silmäni hetkeksi ja uppouduin täysin ajatuksiini.*
Takaisin alkuun Siirry alas
Jeffrey

Jeffrey


Viestien lukumäärä : 236
Join date : 10.02.2013

Oleskelutila ~ Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila ~   Oleskelutila ~ I_icon_minitimePe Maalis 08, 2013 9:02 am

*Talon oven auettessa, sisään asteli vaaleahiuksinen todella lyhytkasvuinen poika, pituutta ei tällä ollut kuin korkeintaan 150cm. Vilkuili ympärilleen pohjattoman utelias ilme kasvoillaan, sitten pojan näkökenttään osui ensimmäinen asukas, Tricky. Hänen luokseen suuntasikin käsi jo valmiiksi ojona kättelyä varten* Olen Jeffrey. *sanoi pehmeän hermostuneella äänellä, ja hymyili myös hiukan vaikka se tässä tilanteessa vaikeaa olikin*
Takaisin alkuun Siirry alas
Tricky

Tricky


Viestien lukumäärä : 1457
Join date : 10.02.2013
Ikä : 30
Paikkakunta : London, United Kingdom

Oleskelutila ~ Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila ~   Oleskelutila ~ I_icon_minitimePe Maalis 08, 2013 9:06 am

* Tricky katsahti sinisillä silmillään poikaa joka asteli taloon. Väläytti hymynsä
ja kätteli tuota reippaasti * Olen Tricky. * Sanoi hymyillen, ja sipaisi hiuksiaan *
Talo on tänävuonna tosi värikäs. Pidän siitä. # Toivon tosi hartaasti että tänne tulee
lissä porukkaa # * Vilkaisi samalla tyttöä joka asteli Trickyn ohitse sohville *
# Ihme tyyppejä.. noh, jotkut ovat ujoja, jotkut ei. Kai siihen pitää vain tottua #
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellie

Ellie


Viestien lukumäärä : 492
Join date : 07.03.2013
Paikkakunta : Bath, United Kingdom

Oleskelutila ~ Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila ~   Oleskelutila ~ I_icon_minitimePe Maalis 08, 2013 9:06 am

*Ellie astelee korkokengillä ja pinkillä piikikkäällä käsilaukullaan taloon blondit hiukset hulmuten.* Voi pyhä jumala, tämä meikki on kamala. *Monen mielestä kauneimmasta päästä ollut meikki pyyhittiin juuri naisen kasvoilta, ja tämä alkoi väkertää uutta täydellisyyttä hipovaa meikkiä kasvoillensa. Istahti nopeasti penkille, ja risti jalansa, jatkaen meikkausta, viis välittäen ihmisistä jotka olivat jo saapuneet.* # Ei, ei, ei... # *Naisella oli päällään hihaton harkkutakki auki, ja sen allaan musta hihaton toppi* Oo äm gee! Mä näytän niin ihqulta! *Pölvästeli itseään peilistä viimein tyytyväisenä naamaansa.* Ainiin, täällä oli muita.. # Ja peli saa alkaa.. Heh heh heh... >Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Jeffrey

Jeffrey


Viestien lukumäärä : 236
Join date : 10.02.2013

Oleskelutila ~ Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila ~   Oleskelutila ~ I_icon_minitimePe Maalis 08, 2013 9:08 am

*Soi vielä yhden, hermostuneen hymyn jossa oli myös jotain salaperäistä, pojan omaa kommunikointiyritystä. Hän suuntasi sitten Mayan luokse, ja nyökkäsi hermostuneesti tytölle* .. Terve.
*Istahti sittemin sohvalle, ja availi varovasti tuliviskipullon, joka kuitenkin pamahti auki, korkki lensi jonnekkin ja vieri lattiaa pitkin sohvan alle... kaatoi viskiä kristalliseen lasiin, jonka sitten nosti huulilleen, sanaakaan enempää sanomatta*
Takaisin alkuun Siirry alas
Tricky

Tricky


Viestien lukumäärä : 1457
Join date : 10.02.2013
Ikä : 30
Paikkakunta : London, United Kingdom

Oleskelutila ~ Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila ~   Oleskelutila ~ I_icon_minitimePe Maalis 08, 2013 9:10 am

* Vilkaisi ohimenevää Ellietä silmiään pyöräyttäen * # Itsekeskeinen muija..
tästä kisasta on pakko tulla kiinnostava. Veikkaan, että tuon blondin huutoja
saa kuunnella kun sen kynsi katkeaa. Tästä tulee hauskaa. Tosin, tuo farkkutakki
on hieno. Kuka tietää, ehkä meistä voi tulla kavereita. Koskaan ei tiedä. #
* Asteli yhteen nojatuoliin joka seisoskeli oleskeluhuoneessa, ja istahti siihen *
Takaisin alkuun Siirry alas
Big Brother
Admin
Big Brother


Viestien lukumäärä : 436
Join date : 25.08.2012

Oleskelutila ~ Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila ~   Oleskelutila ~ I_icon_minitimePe Maalis 08, 2013 9:11 am

Takaisin alkuun Siirry alas
http://tpbb3.foorumi.biz
Reginald




Viestien lukumäärä : 4
Join date : 08.03.2013

Oleskelutila ~ Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila ~   Oleskelutila ~ I_icon_minitimePe Maalis 08, 2013 9:14 am

*Kalju 50 vuotias mies pulisongeilla asteli sisään. Tämä oli farkkuhaalarissa ja heinähatussa. Tällä oli jalassaan kumisaappaat.* Kato moi moi, misut. *Mies sanoi murteella ja kuulosti kovin epächarmikkaalta. Mies haisee kauhealta, ei sälvästikkään ole vaihtanu vaatteitaan pariin päivään - ellei sitten viikkoon. No suihkun olemassa olosta mies ei ole varmaan kuullutkaan. Tämä haisee siltä, että edes epätoivottomin seksinhaluja ei haluaisi miehen kanssa sänkyyn*
Takaisin alkuun Siirry alas
Beth

Beth


Viestien lukumäärä : 554
Join date : 11.02.2013
Ikä : 29
Paikkakunta : Conwy

Oleskelutila ~ Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila ~   Oleskelutila ~ I_icon_minitimePe Maalis 08, 2013 9:14 am

* Ovet avautuivat jälleen, ja sisään asteli oranssihiuksinen tyttö räikeänkeltainen neule, vihreä toppi, ja valkeat pillifarkut. Katseli, hieman hymyillen ympärilleen, katsastaen paikan läpi. Kääntyi sitten katsomaan tuiki untemattomia ihmisiä, tervehtien ja esittäytyen. *

Hei kaikki! Olen Beth Daundelyon. Ja keitäs te olette?

* Noin kahdeksantoistavuotias pirteä naisenalku astelikin nyt pinkkien sohvien luo esittäytymisensä jälkeen. Oletti tietenkin, että kaikki muutkin kertoisivat nimensä. Istahti sitten alas, ristien jalkansa. Nainen oli hieman alle 170 senttimetriä pitkä, koroilla varmasti olisi ylittänyt kyseisen numeron. Hiuksethan siis olivat tosiaan oranssit, ja hieman kiharat latvoista. Katseli vielä uudemman kerran ympärilleen, kun odotteli muiden vastausta. *
Takaisin alkuun Siirry alas
Maya

Maya


Viestien lukumäärä : 334
Join date : 06.03.2013
Ikä : 30
Paikkakunta : Lontoo

Oleskelutila ~ Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila ~   Oleskelutila ~ I_icon_minitimePe Maalis 08, 2013 9:15 am

*Avasi silmiään pikkuhiljaa, katsahtaen tervehdyksen suuntaan. Hymyilin hieman, ja nyökkäsin tuolle nuorelle ja komealle miehelle. Avasin suutani pienesti ja suustani pääsi tervehdyksen kaltainen sana;* Hei.. Olen.. olen.. *Minä vain änkytin ja änkytin, alkoi tietysti hävettämään ihan suunnattomasti kunnes sain sanottua mitä pitikin;* Maya. Anteeksi änkytykseni.. *Katselin ympärilleni, pieni puna nousi poskilleni ja menin nyt aivan Jeremyn vierelle istuskelemaan. Katsoin muita asukkaita, välillä kättelin heitä kun he tulivat kohdalleni. En vain uskaltanut sanoa mitään - olin todella pettynyt itseeni. Halusin vajota siihen sohvaan, jolla juuri parhaillaan istun. Se oli mitä kamalinta, mutta Jeremy oli kyllä mahtava tyyppi. Juuri minun pituiseni, mutta ikää en tiennyt joten saa nähdä tuleeko minun ja hänen välilleen jotain.*
Takaisin alkuun Siirry alas
Jeffrey

Jeffrey


Viestien lukumäärä : 236
Join date : 10.02.2013

Oleskelutila ~ Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila ~   Oleskelutila ~ I_icon_minitimePe Maalis 08, 2013 9:16 am

*Jeffrey hörppi tuliviskiä hermostuneena* Hei kuulkaa, mitkä teidän nimet on...? *Silmäili tarkkaavaisella, aavistuksen verran säikyllä katseellaan ihmisiä huoneessa* Kiinnostaisi tietää. Olen itse Jeffrey, 19 - vuotta ja... *katse osui sitten 50 - vuotiaaseen äijään, ja sai pojan miettimään että miten erikoista sakkia talossa olisikaan oikein tänä vuonna. Hän puree huultaan, ja laskee nopeasti tuliviskilasin käsistään pöydälle*
Takaisin alkuun Siirry alas
Giarcia R

Giarcia R


Viestien lukumäärä : 94
Join date : 08.03.2013
Ikä : 29
Paikkakunta : Los Angeles

Oleskelutila ~ Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila ~   Oleskelutila ~ I_icon_minitimePe Maalis 08, 2013 9:16 am

Giarcia hyppelehti iloisesti oleskelutilaan musta laukku olallaan. Laukkuun oli laitettu niiteillä ja hakaneuloilla kiinni erilaisia värikkäitä kuvia. Giarcialla oli jalassaan punaiset mokkasaappaat, sekä värikäs kukkahame. Nuori nainen oli valinnut asuun sopivan valkoisen paidan, jonka helma oli tungettu hameen sisälle. Gia kävi äkkiä viemässä laukkunsa makuusaliin, jonka jälkeen hän riensi takaisin oleskelutilaan. Hän halusi palavasti tutustua ihmisiin siellä. Giarcia oli ruumiinrakenteeltaan pitkäraajainen, mutta hoikka. Gia rojahti ensimmäiselle sohvalle joka tuli häntä vastaan, ja hymyili pirteään tapaansa.
Kuitenkin iloisuudestaan huolimatta hän alkoi etsiä katseellaan ikkunoita. Ikkunoita ikkunoita ikkunoita. Symbolinaan vapaus. Ei olla jumissa missään. Ihan turvassa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellie

Ellie


Viestien lukumäärä : 492
Join date : 07.03.2013
Paikkakunta : Bath, United Kingdom

Oleskelutila ~ Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila ~   Oleskelutila ~ I_icon_minitimePe Maalis 08, 2013 9:18 am

*Nainen katsahti muita huoneessa, ja silmiin pisti eniten uusi mies. Siis suorastaan pisti.* # Minun.. vastameikatut.. helvetin.. silmäni.. vuotavat.. TUON MIEHEN HAJUN TAKIA! # Hei anteeksi, kundi tai mikä oletkaan, voisitko tehdä mullekkin selväksi, että miltä planeetalta olet kotoisin? Täällä ollaan kumminkin jo sellaisella asteikolla kuin suihkut.. *Ellie mumisi miehelle. Yhtäkkiä tämä alkoi hipelöimään tämän korvia ja nousi ylös* Apua, mun korvikset! Joku ettii ne! MUN KORVIKSET! *Nainen viuhtoo käsiään ja hyppii korkokengissään paniikissa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Tricky

Tricky


Viestien lukumäärä : 1457
Join date : 10.02.2013
Ikä : 30
Paikkakunta : London, United Kingdom

Oleskelutila ~ Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila ~   Oleskelutila ~ I_icon_minitimePe Maalis 08, 2013 9:19 am

* Tricky katsahti silmät hetken lautasina taloon tullutta, 50-vuotiasta miestä.
Pian vaihtoi kasvoilleen neutraalin ilmeen, ja lausahti * Olen Tricky Halfhill,
19 vuotta. Täytin juuri, neljäs paivä. * Naurahti lauseensa perään ja seurasi tätä
vanhempaa miestä katseellaan jonkinaikaa. Käänsi katseensa kumminkin tähän
pirteään oranssihiuksiseen naisenalkuun joka asteli juuri taloon * Heippahei, vain.
* Pyöritteli käsissään olevia niittikoruja joiden vieressä oli pari helmikorua ja kangas
korua *
Takaisin alkuun Siirry alas
Annie

Annie


Viestien lukumäärä : 110
Join date : 08.03.2013
Paikkakunta : New York

Oleskelutila ~ Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila ~   Oleskelutila ~ I_icon_minitimePe Maalis 08, 2013 9:21 am

* Talon jo ennestäänkin tutut ovet pamahtivat auki, kun nuori, suurinpiirtein kaksikymmentäyksi vuotta ikää keräänyt naisenalku. Naisella oli mukanaan vanhanaikainen salkku, joka oli jotakuinkin suunnikkaan muotoinen päällystetty ruskealla kankaalla ja siinä oli nahkaiset kahvat, toinen samanlainen mutta viininpunaisena ja siihen oli liimattu erillaisia tarroja ympäri maailmaa. Myös kuten kaikilla maailman naisillakin hänelläkin on tummansinistä mokkanahkaa sisältävä pieni veska, jossa on kiinni kullatut soljet.
Nainen oli itsekkin, eriskummallisten tavaroidensakkin lisäksi, oikean maailmanmatkaajan näköinen. Nuorella neidillä oli päällään verenpunaiset korkeavyötäröiset shortsit, valkomusta raidallinen takki johon oltiin kiinnitetty muutama niitti olkapäihin, paitana joku vanha keikkapaitansa joka oltiin leikattu lyhyemmäksi ,shortsien alla mustat iho-sukkahousut ja jalassaan rakkaat mokkakenkänsä. Päässään naisella oli musta gansterihattu, jonka alka pilkotti ensin vaaleiksi värjätyt hiukset joissa oli oranssihtava liukuvärjäys latvoissa ja ne oltiin kiharrettu suloisiksi korkkiruuvi kiharoiksi. Nainen vaikutti jo ensisilmäyksellä mysteeriseltä, salaisuuksia täynnä olevalta ja samalla iloiselta persoonalta.*
* Nainen asteli kahta laukkuaan kantaen peremmälle taloon ja laski varovasti laukut maahan tutkien huonetta mustaapuhuvien John Lennon-lasiensa takaa*
# Jaa, että tälläistä #
Takaisin alkuun Siirry alas
Jeffrey

Jeffrey


Viestien lukumäärä : 236
Join date : 10.02.2013

Oleskelutila ~ Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila ~   Oleskelutila ~ I_icon_minitimePe Maalis 08, 2013 9:22 am

*Vilkaisi Ellietä naurahtaen, ja nosti lasin jällen takaisin käsiinsä* Jännittääkö ketään? Tai no eiköhän kaikkia jännitä... *vilkaisi ympärilleen, ja silmäili kaikkia tähän mennessä sisään tulleita asukkaita, joita oli jo melko iso porukka. Puraisi sitten huultaan, ja hengähti syvään - täällä sitä pitäisi viettää seuraavat viikot/kuukaudet. Suuntasi sitten kättelemään Anniea* Hei, olen Jeffrey.
Takaisin alkuun Siirry alas
Tricky

Tricky


Viestien lukumäärä : 1457
Join date : 10.02.2013
Ikä : 30
Paikkakunta : London, United Kingdom

Oleskelutila ~ Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila ~   Oleskelutila ~ I_icon_minitimePe Maalis 08, 2013 9:25 am

* Tricky huulet mutrussa katseli ympäri taloa eikä juuri nyt jaksanut kiinnittää
huomiotaan Annieen. Hän vain kävi katseellaan läpi talon tauluja ja muuta ympäristöä,
näkökentässä vähänväliä vilahtaen muita ihmisiä * # Rakastan tätä taloa. Kumpa oma
äitini antaisi minun sisustaa huoneeni näin. Kisan jälkeen pitää ottaa yhteyttä tämän
talon tekijään, joku sentään osaa arvostaa värejä. #
Takaisin alkuun Siirry alas
Big Brother
Admin
Big Brother


Viestien lukumäärä : 436
Join date : 25.08.2012

Oleskelutila ~ Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila ~   Oleskelutila ~ I_icon_minitimePe Maalis 08, 2013 9:25 am

Tämä on Big Brother.
Ellie, tulisitko päiväkirjahuoneeseen?
// PK-huone keskustelu hoidetaan edellisten kausien tapaan yksärillä XD saat multa yksäriä
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tpbb3.foorumi.biz
Beth

Beth


Viestien lukumäärä : 554
Join date : 11.02.2013
Ikä : 29
Paikkakunta : Conwy

Oleskelutila ~ Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila ~   Oleskelutila ~ I_icon_minitimePe Maalis 08, 2013 9:26 am

# Vaau, hyviä vastaamaan nämä ihmiset. Nojaa.. #

* Tuumiskeli vielä hetken jotakin, kääntäen katseensa ihmisiin, hymyillen pirteästi. Kävi jokaisen tuntemattoman kasvot ja vaatetuksen läpi, saaden näin kokoon pienen ennakkoaavistuksen ihmisistä. Kääntyi sitten Jefferyn, Trickyn ja hieman änkyttävän naisen puoleen. *

Hei, Jeffery, Tricky ja Maya, varsin mukava tutustua. Itse olen kahdeksantoista, ja täytän tänä vuonna yhdeksäntoista.

* Lausahti, ääni täynnä elämäniloa ja pirteyttä. Teki pikakatsauksen jo valmiiksi rasittavalta tuntuvaan naiseen, mutta oli päättänyt jakaa omaa elämäniloaan muille olemalla mahdollisimman ystävällinen. *

Ja Jeffery, totta kai jännittää, mutta tämä on samalla aivan mahtavaa! Saanen kysyä, miksi päätitte tulla tänne? Halusitteko omaa aikaa vai uusia kokemuksia?
Takaisin alkuun Siirry alas
Gabriel

Gabriel


Viestien lukumäärä : 1012
Join date : 11.02.2013
Ikä : 30
Paikkakunta : Oxford, United Kingdom

Oleskelutila ~ Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila ~   Oleskelutila ~ I_icon_minitimePe Maalis 08, 2013 9:26 am

* Kaikkien yllätykseksi ovelta tuli sisään noin 19-vuotias mies, jolla oli lumenvalkeat hiukset ja tummanvioletit silmät. Mies vaikutti olevan melko hyvässä kunnossa ja huulilla oli pieni, hurmaava hymy. Hänellä oli päällään valkoinen kaulupaita ja mustat farkut. Mies katseli ympärilleen, muttei antanut kasvoillaan näkyä todellista mielipidettään oleskelutilasta. *
# Liikaa pinkkiä..
* Mies vei aluksi matka-arkkunsa nurkkaan, kun ei sille parempaa paikkaa keksinyt ja palasi paikalle kädet taskuissa. *
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellie

Ellie


Viestien lukumäärä : 492
Join date : 07.03.2013
Paikkakunta : Bath, United Kingdom

Oleskelutila ~ Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila ~   Oleskelutila ~ I_icon_minitimePe Maalis 08, 2013 9:28 am

Hei, mua jännittää?! Älyytteks te, et jos niiku mä en löydä mun korviksii, mun isi niiku tappaa mut! *Ellie huulet alkoi väpättää ja tämä tunnusteli korviaan jälleen* Ai huh, ne olivatkin vain ylemmissä korvarei'issä. Ainiin, ja olen Ellie Starling. *Katsahti kelloaan. Tietenkin se oli pinkki ja glitteriä täynnä* # Enään 15 minuuttia ja minun pitää vaihtaa tämä vaateparsi! Muuten se alkaa keräämän yhden pölyhiukkasen per sekunti. Olisi katamariini.. katsarofi.. kamastrooffi.. no kumminkin joku sellainen jos niin tapahtuisi..! #
Takaisin alkuun Siirry alas
Giarcia R

Giarcia R


Viestien lukumäärä : 94
Join date : 08.03.2013
Ikä : 29
Paikkakunta : Los Angeles

Oleskelutila ~ Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila ~   Oleskelutila ~ I_icon_minitimePe Maalis 08, 2013 9:28 am

Giarcia vilkaisi Jeffreytä hieman inhoten, mutta tajusi ottaa kasvoilleen taas neutraalin ilmeen. Hän siirsi huomionsa Annieen, jota riensi tervehtimään. Gia tuikkasi käden Annien eteen, ja hymyili pirteästi ja iloisesti.
'' Rodríguez. Giarcia Rordríguez. '' Gia sanoi ja oletti että tyttö edessään vastaisi. Giarcian mielessä alkoi taas pyöriä, kuinka ahdas ja pieni tila oli. Mutta voitti kuitenkin mielisairaalan pehmustetun valkoisen huoneen 6-0.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Oleskelutila ~ Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila ~   Oleskelutila ~ I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Oleskelutila ~
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 40Siirry sivulle : 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Seuraava
 Similar topics
-
» Oleskelutila ~
» Oleskelutila ~
» Oleskelutila ~
» Oleskelutila ~

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
[Tylypahka] - Big Brother  :: TpBB Talo ~ :: Oleskelutila-
Siirry: