[Tylypahka] - Big Brother
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

[Tylypahka] - Big Brother

Kolmannen kauden foorumi. Päivä 85/85
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Oleskelutila ~

Siirry alas 
+11
Keith
Gabriel
Annie
Giarcia R
Beth
Reginald
Ellie
Jeffrey
Maya
Tricky
Big Brother
15 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Seuraava
KirjoittajaViesti
Jeffrey

Jeffrey


Viestien lukumäärä : 236
Join date : 10.02.2013

Oleskelutila ~ - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila ~   Oleskelutila ~ - Sivu 2 I_icon_minitimePe Maalis 08, 2013 9:29 am

Halusin uusia kokemuksia. *kohauttaen samalla olkiaan, osoittaen näin että ei itseasiassa ole varma miksi taloon tuli* Elämään piti saada vähän sisältöä ja jännitystä, ja ajattelin että täältä sitä saisi. *Väläytti sitten hermostuneensekaisen hymynsä Gabrielille, joka oli juuri astunut sisään. Sen jälkeen istahti takaisin sohvalle, jolta oli äsken noussut* # Vasta kolme miestä... No eiköhän niitä tule lisää, ettei tästä tule ihan naisvaltaista #
Takaisin alkuun Siirry alas
Annie

Annie


Viestien lukumäärä : 110
Join date : 08.03.2013
Paikkakunta : New York

Oleskelutila ~ - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila ~   Oleskelutila ~ - Sivu 2 I_icon_minitimePe Maalis 08, 2013 9:30 am

- Neitonen, laski oikealla kädellään lasejaan hieman ja katsahti nuortamiestä päästä varpaisiin. Tämän jälkeen nainen vetäisi mustan hansikkaan kädestään ja kätteli tuota, pieni hymy kasvoillaan.-
Hauska tavata, Jeffery. Olen Annie. - Annieksi esittäytynyt nainen sanoi pirteästi. Nainen irrotti otteensa tuo kädestä ja vilkaisi nopeasti vielä huonetta, kääntäen katseensa takaisin mieheen.-
Oletteko olleet täällä kauankin? En oikein tunne paikkaa?- Annie kysyi ystävällisesti, pieni tuike silmäkulmassaan.-
Takaisin alkuun Siirry alas
Tricky

Tricky


Viestien lukumäärä : 1457
Join date : 10.02.2013
Ikä : 30
Paikkakunta : London, United Kingdom

Oleskelutila ~ - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila ~   Oleskelutila ~ - Sivu 2 I_icon_minitimePe Maalis 08, 2013 9:30 am

* Huokaisi melko raskaasti ja tyytyi nyt kohottamaan katseensa ihmisiin, lopettaen unelmoinnit talosta. Tricky katseli Annieta hetken kiinnostuneena, sitten Ellietä joka huiskutteli hädissään käsiään, ja näitä kahta punapäätä jotka vaikuttivat pirteästi pukeutuneilta ja viekkailta ihmisiltä. Kunnes taloon asteli Gabriel. Tricky kuristi hahmolle kulmiaan ja nousi nojatuolilta, heilutellen hermostuneena varpaitaan mustien nahkakenkiensä sisässä * Moi.. * Sanoi hipaisten farkkujaan, ja repien niistä purkautuvia nauhoja *
Takaisin alkuun Siirry alas
Maya

Maya


Viestien lukumäärä : 334
Join date : 06.03.2013
Ikä : 31
Paikkakunta : Lontoo

Oleskelutila ~ - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila ~   Oleskelutila ~ - Sivu 2 I_icon_minitimePe Maalis 08, 2013 9:30 am

*Minä nousin ylös seisomaan sohvalta, selvästi olin rohkeampi kuin luulin ja katsoin kaikkia asukkaita vuorotellen silmiin kunnes istahdinkin takaisin sohvalle. Keräsin rohkeuteni ja avasin suuni:* Hei. Olen Maya Roberts, 22-vuotta ja työskentelen Irvetassa kirjanpitäjänä.. *Sanoin sen hieman pätkissä ja pelokkaalla äänelläni, koska minua todella pelotti. Tarrauduin hieman kiinni Jeremyyn päin enemmän, en uskaltanut liikkua siitä yhtikäs mihinkään.*
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellie

Ellie


Viestien lukumäärä : 492
Join date : 07.03.2013
Paikkakunta : Bath, United Kingdom

Oleskelutila ~ - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila ~   Oleskelutila ~ - Sivu 2 I_icon_minitimePe Maalis 08, 2013 9:32 am

Ai mitä? *Ellie katsahti ympärilleen hämmentyynä* Ai puhuuko jumala muka minulle vaikka luin uskontoa vuosia eikä se antanut mulle kakstoista vuotiaana mitään kuulutusta? Vähän myöhäs hei, yläisukki. *Nainen nousi ylös, kunnes alkoi miettimään* Hetkinen, missä on päiväkirjalaatikko vai mikä ikinä? Ei minulle mitään tuollaista ilmoitettu? *Ellie piti käsiään ristissä ja koputteli jalkaansa selvästi odottaen vastausta*
Takaisin alkuun Siirry alas
Big Brother
Admin
Big Brother


Viestien lukumäärä : 436
Join date : 25.08.2012

Oleskelutila ~ - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila ~   Oleskelutila ~ - Sivu 2 I_icon_minitimePe Maalis 08, 2013 9:33 am

Tämä on Big Brother.
On aika paljastaa kauden ensimmäinen salaisuus. Joka viikko te kisaatte talon sheriffin paikasta. Sheriffin pesti kestää viikon ajan. Sheriffiä ei voi nimetä häätöäänestyksiin, ja hän saa lisätä häätöäänestykseen suoraan yhden haluamansa henkilön. Sheriffi myöskin on velvoitettu vapautumaan viikkotehtävästä ja valvomaan sitä.

Lisäksi palju on nyt auki ulkotiloissa, eli sinne saa mennä halutessaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tpbb3.foorumi.biz
Annie

Annie


Viestien lukumäärä : 110
Join date : 08.03.2013
Paikkakunta : New York

Oleskelutila ~ - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila ~   Oleskelutila ~ - Sivu 2 I_icon_minitimePe Maalis 08, 2013 9:36 am

- Neiti tyytyi siis vain siihen että mies oli lähtenyt sohvalle istumaan, muiden naisten mukaan.-
# Käytös on kiva juttu.. # - Annie tuhahti ajatuksilleen ja asteli lyhyehköillä jaloillaan sohvia kohti, hieman epävarmana naiseen itsessään ja tuon menneisyyteen. Itsetunto naisella oli mutta, nämä ihmiset pelottavat. - # Kukakohan täältä olisi ihminen joka, ei tyrmää minua heti kättelyssä #
Takaisin alkuun Siirry alas
Jeffrey

Jeffrey


Viestien lukumäärä : 236
Join date : 10.02.2013

Oleskelutila ~ - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila ~   Oleskelutila ~ - Sivu 2 I_icon_minitimePe Maalis 08, 2013 9:37 am

*Kohotti kulmiaan kuulutukselle, sillä sheriffin pesti kuulosti pojalle itselleen enemmän haitalta. Toki olisi kiva olla turvassa nimeämisiltä, mutta kun hän ei oikein pitänyt ajatuksesta että laittaisi jonkun omasta toimestaan häätöön. Myöskin viikkotehtäviin poika halusi panostaa täysillä, joten niistä vapautuminenkaan ei erityisemmin houkutellut* Aikooko joku mennä pihalle? Itse tulen, jos muutkin menevät. *aloitti sitten taas pehmeällä äänellään*
Takaisin alkuun Siirry alas
Tricky

Tricky


Viestien lukumäärä : 1457
Join date : 10.02.2013
Ikä : 30
Paikkakunta : London, United Kingdom

Oleskelutila ~ - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila ~   Oleskelutila ~ - Sivu 2 I_icon_minitimePe Maalis 08, 2013 9:37 am

# Palju.. siellä leviävät kaikki bakteerit veteen jotka ihmisessä on. Noin yli kymmeniä, satoja, miljooniatuhansia bakteereita, ja enemmänkin leviävät tuohon samaan vesisankoon jonne ihmiset käyvät pulahtamassa.. ehkä on jokakerta jätettävä menemättä tai sitten vain käydä suihkussa jokaisen kastautumisen jälkeen. On myös tosi ällöä että joutuu näyttämään vartaloaan kaikkien nähden, koska kylpyhuone on niin avoin.. noh, kai tähän tottuu. # * Huokaisi jälleen kerran ja asteli ulkoilmoihin kuultuaan kuulutuksen. Nainen ei jaksanut välittää juuri nyt talon muista asukkaista vaan hakeutui pihalle, katselemaan aluetta *
Takaisin alkuun Siirry alas
Gabriel

Gabriel


Viestien lukumäärä : 1012
Join date : 11.02.2013
Ikä : 30
Paikkakunta : Oxford, United Kingdom

Oleskelutila ~ - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila ~   Oleskelutila ~ - Sivu 2 I_icon_minitimePe Maalis 08, 2013 9:39 am

* Gabriel istahti sitten muiden seuraan sohvalle ja hymyili kaikille hurmaavinta hymyään. *
Terve vain. Olen Gabriel Saterlee, ja työskentelen Ministeriössä unhoituttajana.
* Gabrielin liian pitkiksi kasvaneet etuhiukset valahtivat silmille, ja mies siirsi ne takaisin sivulle pois häiritsemästä. Sitten tuli kuulutus, jonka hän kuunteli tarkasti. *
Vai näin..
Takaisin alkuun Siirry alas
Annie

Annie


Viestien lukumäärä : 110
Join date : 08.03.2013
Paikkakunta : New York

Oleskelutila ~ - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila ~   Oleskelutila ~ - Sivu 2 I_icon_minitimePe Maalis 08, 2013 9:39 am

# Yöh, palju ja uiminen. Hyi että kun se on ällöttävää. Inhoan uimista pienessä tilassa, tai edes siellä istumista. Hyi, hyi,hyi... # - Annie ajatteli, ja oli aikaisemminkin kiinnittänyt huomiota vaaleanpunatukkaiseen tyttöön, joten seurasi tuota ulkotilaan esittäytyäkseen.-
Takaisin alkuun Siirry alas
Jeffrey

Jeffrey


Viestien lukumäärä : 236
Join date : 10.02.2013

Oleskelutila ~ - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila ~   Oleskelutila ~ - Sivu 2 I_icon_minitimePe Maalis 08, 2013 9:42 am

*Vilkaisi kahden naisasukkaan perään, jotka siirtyivät ulos. Itse päätti jäädä vielä sinne, missä suurinosa muistakin asukkaista aikaansa vietti. Otti sohvalla vähän rennomman asennon, ja kuunteli tarkasti Gabrielin puheita* Vau. Se on sitten varmaan mielenkiintoista työtä... *silmäili miestä tarkasti uteliailla silmillään, kunnes otti taas hiukan suoremman ja jäykemmän asennon, aivan kuin muistaisi missä on*
Takaisin alkuun Siirry alas
Beth

Beth


Viestien lukumäärä : 554
Join date : 11.02.2013
Ikä : 29
Paikkakunta : Conwy

Oleskelutila ~ - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila ~   Oleskelutila ~ - Sivu 2 I_icon_minitimePe Maalis 08, 2013 9:43 am

Hmm.. Vai että sheriffijuttuja.. Kiintoisaa.. Ja Jeffery, en tiedä, en oikein jaksaisi alkaa etsimään bikinejäni mistään. Ehkä myöhemmin.

* Sanoi, hymyillen hieman pahoittelevasti miekkoselle. Vilkaisi paria muuta, jotka olivat avanneet suunsa viimein, varsinkin Mayaa, jolle tuntui olevan hankalaa olla ihmisten ympäröimänä. Hymyili ystävällisesti naiselle, jotta tuo tuntisi olonsa edes hieman turvallisemmaksi talossa. *

Onko Irvetassa mukava työskennellä? En tiedä nimittäin yhtään minne kouluttautuisin. Olen miettinyt ja miettinyt, mutten keksi yhtään mitään. Kuuntelisin mielelläni alavaihtoehtoja. Gabriel, kertoisitko sinäkin, tarvitsen tosiaan apua alan valitsemisessa.

* Sanoi, odotellen Mayan ja Gabrielin vastausta vilkuillen ympärilleen muiden menoa. *
Takaisin alkuun Siirry alas
Reginald




Viestien lukumäärä : 4
Join date : 08.03.2013

Oleskelutila ~ - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila ~   Oleskelutila ~ - Sivu 2 I_icon_minitimePe Maalis 08, 2013 9:43 am

Palj.. Ahaa.. *Nainen käännähti Ellietä kohti* Moro, mites svengaa! *Hypähtäen Ellien syliin, vaikka tuo varmasti työntäisi tämän pois kohta.* Hei, ootpas sä friidu kaunis. Misu misu misu... Eiköhän hypäthä reen selkään ja Regi regi menee makkarin puolelle antamaan sulle vähän ilta kivaa? *Iski silmäänsä naiselle.*
Takaisin alkuun Siirry alas
Giarcia R

Giarcia R


Viestien lukumäärä : 94
Join date : 08.03.2013
Ikä : 29
Paikkakunta : Los Angeles

Oleskelutila ~ - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila ~   Oleskelutila ~ - Sivu 2 I_icon_minitimePe Maalis 08, 2013 9:46 am

Gian kurkusta kantautui vaimeaa ärinää, kun tämä ignoorattiin. Punapää loikki takaisin sohville, ja oletti että joku tulisi puhumaan hänelle. Giarcia hillitsi itsensä kuvittelemalla, että noista kaikista ihmisistä tehtäisiin iso ihmisbarrikadi, jonka päällä hän saisi seistä. Mutta sitten hänen mieleensä tuli ajatus. Eihän kukaan tulisi puhumaan hänelle, jos hän vain istuisi tässä, eikä vaikuttaisi ollenkaan kiinnostavalta. Niinpä pitkä ja itsevarma nainen nousi sohvapöydälle, ja korotti ääntään.

'' Koska täällä ei saa huomiota muuten kuin huutamalla, päätän sitten valaista teitä kaikkia tässä samalla. Nimeni on Giarcia Rodríguez, olen 18-vuotias, ja tulen Southamptonista. Kiitos huomiostanne. ''

Giarcia hymähti puheenvuoronsa päätteeksi, ja palasi istumaan sohvalle. Muista ihmisbarrikadit, muista ihmisbarrikadit, hän hoki itselleen ja pysyi rauhallisena.
Takaisin alkuun Siirry alas
Big Brother
Admin
Big Brother


Viestien lukumäärä : 436
Join date : 25.08.2012

Oleskelutila ~ - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila ~   Oleskelutila ~ - Sivu 2 I_icon_minitimePe Maalis 08, 2013 9:47 am

Tämä on Big Brother.
Annie, tulisitko päiväkirjahuoneeseen?
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tpbb3.foorumi.biz
Maya

Maya


Viestien lukumäärä : 334
Join date : 06.03.2013
Ikä : 31
Paikkakunta : Lontoo

Oleskelutila ~ - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila ~   Oleskelutila ~ - Sivu 2 I_icon_minitimePe Maalis 08, 2013 9:47 am

*Minua ei voinut vähempää kiinnostaa palju tällä hetkellä, vaikka muut asukkaat sinne menisivät. Nousin ylös hiljalleen sohvalta, otin korkokengät pois ja istahdin sohvalle takaisin. Katsahdin sukkahousujen läpi, ja yllätys yllätys kantapäässä näkyi verta. Purin alahuultani ja mietin mitä tehdä, sillä en uskaltanut liikkua mihinkään.* # Mitä minä teen.. Tämä on hirveää... Noloa! # *Katsoin kantapäätä edelleen ja en uskaltanut nostaa jalkojani sohvalle, sillä tahraisin vain sohvaa. Minä olen todella tarkka siisteydestä ja sen sellaisesta. Katsoin Jeremy pitkään pieni hymy kasvoillani, kunnes tajusin tuijottavani häntä, joten käänsin katseeni toisaalle.* # Ehm.. Tuntuu oudolta vatsassa. Onko tämä sitä ihastusta? #
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellie

Ellie


Viestien lukumäärä : 492
Join date : 07.03.2013
Paikkakunta : Bath, United Kingdom

Oleskelutila ~ - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila ~   Oleskelutila ~ - Sivu 2 I_icon_minitimePe Maalis 08, 2013 9:47 am

Kuules poju.. Tota noin.. Sanoitko kivaa? # Se voi tarkoittaa vain yhtä juttua? # Ok, mutta minä saan valita pelin! Tykkään ristinollasta! *Työntäen miehen pois sylistään, ja kiiruhti äkkiä takaisin sisätiloihin* # Mä niin pieksen kaikki täs pelissä! #
Takaisin alkuun Siirry alas
Jeffrey

Jeffrey


Viestien lukumäärä : 236
Join date : 10.02.2013

Oleskelutila ~ - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila ~   Oleskelutila ~ - Sivu 2 I_icon_minitimePe Maalis 08, 2013 9:49 am

*Vilkaisee Giarciaa kulmat koholla* Vaikutat aika semi vetävältä *sanoi yllättäen* Miltä kuulostaisi, jos nukuttaisiin tämä yö vierekkäin? Maksan ulkomaailmassa viisitoista kaljuunaa, jos teet miten sanoin. *poika kuulosti olevansa täysin vakavissaan, tuijottaessaan Giarciaa uteliailla silmillään, joissa oli jotain muutakin salaperäistä*
Takaisin alkuun Siirry alas
Gabriel

Gabriel


Viestien lukumäärä : 1012
Join date : 11.02.2013
Ikä : 30
Paikkakunta : Oxford, United Kingdom

Oleskelutila ~ - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila ~   Oleskelutila ~ - Sivu 2 I_icon_minitimePe Maalis 08, 2013 9:53 am

Neiti punapää, enpä tiedä. En tiedä sinusta ja taidoistasi paljoa, mutta ehdotan ettet mene ainakaan Irvetaan jos et ole menestynyt numeroiden parissa.
* Gabriel virnisti ja vilkaisi hieman epäluuloisesti Ellien suuntaan. Se, mitä Ellien suusta oli kuulunut Gabrielin paikallaolon aikana ei antanut naisesta kovin hyvää vaikutelmaa. *
Takaisin alkuun Siirry alas
Maya

Maya


Viestien lukumäärä : 334
Join date : 06.03.2013
Ikä : 31
Paikkakunta : Lontoo

Oleskelutila ~ - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila ~   Oleskelutila ~ - Sivu 2 I_icon_minitimePe Maalis 08, 2013 9:54 am

# Taidan olla siis yksin koko illan.. # *Kuuli mitä Jeremy sanoi tuolle toiselle ja istui vain sohvalla sanomatta yhtikäs mitään. Ei halunnut joko pilata tunnelmaa tai olla vain tuollainen joka tyrkyttää itseään. Katsoi Jeremyä todella pettynyt ilme kasvoillaan, ja pudisti päätänsä.* # Taidan olla ihan yksinäinen koko kauden... Mitähän tästäkin tulee.. Ehkä lähden vain nukkumaan.. pian! #
Takaisin alkuun Siirry alas
Giarcia R

Giarcia R


Viestien lukumäärä : 94
Join date : 08.03.2013
Ikä : 29
Paikkakunta : Los Angeles

Oleskelutila ~ - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila ~   Oleskelutila ~ - Sivu 2 I_icon_minitimePe Maalis 08, 2013 9:59 am

Giarcia kuunteli miestä silmät laajeten. Tämä ei saanut vähään aikaan suustaan mitään. Minä. Näytän. Vetävältä. Ja tuo mies tahtoo sänkyyn kanssani rahasta, hän ajatteli. Toisaalta rahassa ei ollut mitään pahaa, ja Gia harkitsi hetken ehdotusta vakavissaan. Mutta sitten hän tajusi mitä oli tekemässä. Mitä oikein ajatteli?
Giarcia nousi sohvalta yllättäen ja juoksi miestä kohti murhaava ilme kasvoillaan.

'' Mitä. Sinä. Juuri. Sanoit?! '' Hän sähisi ja punaiset hiukset valahtivat tämän vihreiden silmien eteen. Silmistä huokui kylmyys ja pahantahtoisuus. Tahdon monistaa tämän miehen ja tehdä hänestä ihmisbarrikadin, Gia ajatteli hetken. Hän katsoi inhoten miestä edessään.
'' Luuletko että olen niin heikko, typerä, tai helvetinmoinen idiootti? Miksi kukaan ylipäätänsä edes haluaisi kanssasi sänkyyn? '' Giarcia oli korottanut vain hieman ääntään, mutta inho, sekä viha oli siinä niin voimakasta, että se sai sen kuulostamaan huudolta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Beth

Beth


Viestien lukumäärä : 554
Join date : 11.02.2013
Ikä : 29
Paikkakunta : Conwy

Oleskelutila ~ - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila ~   Oleskelutila ~ - Sivu 2 I_icon_minitimePe Maalis 08, 2013 10:02 am

* Käänsi katseensa Gabrieliin, jonka oletti puhuvan tälle. Kohotti hieman kulmiaan, kuitenkin palauttaen normaalin, pirteän hymynsä kasvoille. Vastasi sitten miekkoselle pirteästi, nyökäten hieman. *

Niin tietty. Mutta kyllä minä numerot hallitsen. Silti, jos et kerran suosittelisi minulle Irvetaa uravalinnaksi, mitäs sitten? Kuuntelen kyllä, kunhan kerrot.

* Siemaisi juuri pikariin kaatamaansa kurpitsamehua, katsoen miestä, ja odottaen kiinnostuneena vastausta. Vilkaisi pikarin sisältöä, maistellen hieman kielellään nyt olevaa makua. *

# Oikein hyvää.. #

* Käänsi sitten katseensa huutavaan Giarciaan. *

Hyvä ystävä, rauhoitu. Se oli varmasti vain vitsi.

* Sanoi, rauhoitellakseen naista. *
Takaisin alkuun Siirry alas
Jeffrey

Jeffrey


Viestien lukumäärä : 236
Join date : 10.02.2013

Oleskelutila ~ - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila ~   Oleskelutila ~ - Sivu 2 I_icon_minitimePe Maalis 08, 2013 10:03 am

*Kohotti kätensä ylös kuin antautuakseen* Älä nyt vedä hernettä nenään, piti kysyä. *otti taas vähän rennomman asennon, ja pyöräytti silmiään naisen raivoamiselle* Ja olisi sitä hintaa voinut nostaakkin, jos et halvalla lähde. *Katsoi sitten vieressään olevaa Mayaa, kuin aikoisi sanoa jotain tytölle, mutta käänsi lopulta vain katseensa takaisin Giarciaan*
Takaisin alkuun Siirry alas
Big Brother
Admin
Big Brother


Viestien lukumäärä : 436
Join date : 25.08.2012

Oleskelutila ~ - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila ~   Oleskelutila ~ - Sivu 2 I_icon_minitimePe Maalis 08, 2013 10:08 am

Tämä on Big Brother.
Ensimmäisen illan vakiohupi, pullonpyöritys/totuus ja tehtävä käynnistyy! Kokoontukaa sohvalle rohkeasti. Voitte aloittaa heti, kun koette että sopiva väkimäärä on paikalla.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tpbb3.foorumi.biz
Sponsored content





Oleskelutila ~ - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila ~   Oleskelutila ~ - Sivu 2 I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Oleskelutila ~
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 40Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Seuraava
 Similar topics
-
» Oleskelutila ~
» Oleskelutila ~
» Oleskelutila ~
» Oleskelutila ~

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
[Tylypahka] - Big Brother  :: TpBB Talo ~ :: Oleskelutila-
Siirry: